zaterdag 9 maart 2013

Personal | What's on my Android?

Meer dan en half jaar geleden heb ik al eens eerder een blogpost geschreven over mijn favoriete apps, maar ook nu zie je vaak weer de 'What's on my iPhone' voorbij komen. Ik heb geen iPhone, dus maak er mooi Android van. Vandaag laat ik jullie een kijkje nemen in mijn telefoon en laat ik zien welke apps ik heb en welke  apps ik vaak gebruik. x


Op mijn eerste pagina heb ik wat 'altijd-handig'-apps. Ik gebruik bijna alles hierop. Google als ik even iets op moet zoeken, de klok voor mijn wekker en voor als ik even de krant wil lezen, is de Nieuws en Weer app er. Google Vertalen is ook altijd handig en Taakbeheer voor als iets vastloopt. De volgende rij begint met mijn camera en fotogalerij. Daarna de Simple Music Downloader, een echte aanrader voor gratis muziek, de muziek daaruit komt gelijk in mijn muziek map. Google Maps kan ook erg goed van pas komen en de 9292-app gebruik ik bijna dagelijks. Daarnaast nog even de instellingen voor als ik mijn geluid uit wil zetten.

In de onderste balk heb ik nog mijn toetsen, contacten, sms-box en menu.

En dan de 'Social-media'-pagina. Beginnend met de Play Store, om apps te downloaden. Daarnaast de Hotmail app voor mijn mail, Gmail voor mijn andere mail, die ik nooit gebruik. En als laatste de YouTube app. De volgende rij, WhatsApp, Twitter (@SanneNijboer), Instagram (xminimuis) en een app van de Albert Heijn, waar ik mijn werk rooster op kan bekijken. Daaronder een snelkoppeling naar xminimuis,  de Blogger app, om dingen aan xminimuis te kunnen bewerken en daarnaast Bloglovin' om andere blogs te lezen. Deze pagina staat meestal voor.

En als laatste mijn 'onstpannings'-pagina. Hierop staat als eerste de Any.DO, een app voor to do lijstjes, waar ik ook altijd ideeën voor blogposts in opschrijf. Daarnaast mijn notities, dat spreekt voor zicht toch? Daarnaast de Nyan Cat game, Bubble World, daar onder Happy Jump en Happy Fall. Ook he ik op deze pagina een leuke widget; de Countdown widget. Hiermee kan je leuke memo's plaatsen, waarmee je kan aftellen tot een bepaalde datum. Stiekem tel ik er ook mee op.. Zo weet ik dat ik afgelopen zondag 6119 dagen oud was en dat ik toen over 90 nachtjes jarig was. Nog even een paar nachtjes slapen..

Welke apps gebruiken jullie het meest?

1 opmerking:

  1. Leuke apps! Vooral die dat je kan zien hoeveel dagen oud je bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!