maandag 25 maart 2013

Personal | My diary; week 11/12.

Weer een kleine stilte.. Ik had het afgelopen week echt super druk en had vooruit geblogt, maar dat is ook ooit klaar.. Maar zoals jullie aan de titel al zien, is er weer wat nieuws.. Eerst had ik eens in de twee weken een My photo life, toen is het elke eerste van de maand een A monthly diary geweest en nu is het weer elke twee weken een My diary. Waarom en wat het nu weer anders is, leg ik je uit als je verder leest. x



Eerst maar even de verschillen bespreken. Ten eerste natuurlijk het tijdstip. Ik ben van plan om dit om de zondagochtend online te zetten (nu even maandag). En dan nog een verschil, wat eigenlijk nog groter is; het zijn niet meer alleen foto's met een kort praatje. Ik wil iets anders met mijn blog, maar wat weet ik nog niet precies. Ik wil niet alleen nog over beauty, fashion en lifestyle schrijven, maar ook over andere dingen. Iets wat lijkt op Teskuh.nl, maar dan toch met mijn eigen twist. Ik ga in My diary ook echt op mijn afgelopen twee weken in.

School met een mooie lucht | Een klasgenootje verveelde zich, en aangezien er een  rol plakband naast hem lag, besloot hij mijn laptop maar in te gaan pakken.. 
Twee weken geleden, had ik het niet bepaald druk. Ik kon ook niet zo veel.. Ik werd namelijk twee weken geleden wakker met super veel pijn in mijn schouder en nek. Verkeerd gelegen, dacht ik eerst, maar de pijn ging maar niet over. Ik ben hier maandag maar voor naar de dokter geweest, die (zoals gewoonlijk) zei dat het vanzelf wel weer over ging "ongeveer een week".. Ik heb afgelopen twee weken geleden dus wat rustig aan gedaan, maar heb er nu nog steeds last van!

Met de kat op de bank warm blijven, omdat het ALWEER had gesneeuwd..
Op school krijgen we flink wat opdrachten op die eigenlijk afgelopen week allemaal af moesten. Stress, stress, stress! We moesten onder andere weer een filmpje maken, appels tekenen en portret foto's maken met verschillende iso-waardes (licht).
En dan was afgelopen weekend ook nog mijn moeder jarig! Een vol weekend met veel visite dus. Dan pak je niet even je laptop om te gaan bloggen..

Ons eerste idee, Hamtaro als fruit | Kunst appels | Mijn foto's.
Het filmpje heeft weer flink wat lachwekkende beelden opgeleverd, die jullie op mijn tweede Youtube kanaal misschien al hebben gezien. Het onderwerp was: Eten maar dan anders en wij besloten als ons favoriete eten in een blender te gooien. Afgelopen woensdag hebben we alles gefilmd, gelukkig mochten we toen wel onze studie uren vrij, zodat we om half 11 uur al uit waren klaar om te filmen. Rond 5 uur waren we klaar en toen was aan mij de taak om het te bewerken.. 38 minuten film, moesten even maximaal 10 worden.. Gelukkig mocht ik donderdag de eerste twee uur vrij nemen, om alles rustig en goed af te maken (ik kon het alleen thuis op de computer bewerken door bepaalde programma's). Bekijk hier onder het eindresultaat.


En vanaf daar begon eigenlijk de drukte.. Woensdag was helemaal weg en donderdag had ik 's avonds een terugkomavond van mijn middelbare school. 's Middags ging ik onverwacht (we zaten al in de bus naar huis) nog even een zonnebril shoppen met een vriendin, waardoor ik toen ook nauwelijks rustig heb kunnen zitten. Vrijdagavond moest ik weer werken en omdat het nogal onlogisch is om eerst naar huis te gaan en dan weer naar de stad waar mijn school ook is te reizen (ongeveer half uur enkele reis), ging ik weer even naar mijn opa en oma en daar ga ik ook niet met mijn laptop zitten.. Zaterdag weer werken en daar voor bloggen was ook niet echt een optie, want..


Mijn laptop werd zaterdag ingeruild! Mijn vorige laptop was eigenlijk veel te zwak en langzaam voor mijn grafische opleiding.. Ik moest een nieuwe en mijn oom zei met mijn moeder haar verjaardag ineens dat hij er nog wel een had liggen die ik mocht overkopen. Ik heb nu dus een nieuwe laptop! Mijn oude, trage Asus is ingeruild voor een gloednieuwe, supersnelle en luxe Dell. Gelukkig heb ik bij mijn klasgenootjes wat kunnen afkijken, dus ik snapte Windows 8 al na een avondje! En toen zou ik gisteren gaan bloggen, maar toen besloten mijn ouders ineens dat ze toch wel naar de Pasar Malan wouden, een soort Indische beurs, waar ik ook nog wel heen wou.. Het enige dat ik heb gekocht is een voorraadje noodles, jum jum! En nu zijn we bij vandaag.. Eens zien wat komende twee weken in petto hebben..

Hebben jullie afgelopen twee weken nog wat spannends gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!