vrijdag 1 maart 2013

Personal | A monthly diary. #2

De maand februari is voorbij gevlogen, deze maand heeft dan ook altijd een paar dagen minder. Niet echt een spectaculaire maand, maar toch zijn bepaalde dagen niet snel te vergeten. Zo ben ik afgelopen maand begonnen aan een nieuwe opleiding, op een nieuwe school, met allemaal nieuwe mensen, wat dus weer nieuwe vrienden betekend. Verder ben ik er weer even tussen uit geweest.. Niet al te veel foto's, maar kijk toch gezellig verder. x



Omdat ik nog geen schoolpas had en wij poortjes hebben op school, moest ik nu elke dag een stempel om te laten zien dat ik er in mocht. Zo had ik op het einde van de week 4 stempels, die er met geen mogelijkheid af wouden.. Dit was nog dag 1. | Er was niks op tv en toen ik even aan het zappen was, kwam ik Sesamstraat tegen.. Dat dat nog bestaat! | Ik ging mijn beautykast opruimen en schrok een beetje van het resultaat.. 4 planken vol en er boven op ook nog wat stapels.. Oeps?

Altijd als ik mijn wekker zet, komen er zulke getallen uit. Zo vind ik het leuker om wakker te worden. | Ik had samen met een vriendin een dip en we kochten een zakje Moaom Mix.. | ... AAAAAND IT'S GONE..

Soms zijn er van die dagen dat ik iets tegen brood heb en crackers hemels zijn. Ik nam een 'crackertje gezond' met kaas, tomaat en komkommer. | Ik was er een tijdje tussen uit, maar ik kwam terug! Het viel me op dat ik vooral likes van jongens had op deze foto.. Hmmm..? | Nog meer food.. Chocolade taart van de Hema. Er kwamen kennissen van ons die taart als verassing mee brachten, mijn moeder had alleen die middag net zelf ook een taartje gekocht. Dus wij hadden de volgende dag nog wat over.

Ik heb een countdown app en die vertelde mij dat ik over 100 dagen jarig was! YAY! Inmiddels zijn het alweer wat dagen minder.. | Ik ging langs bij mijn opa en oma en daar zette mijn oma ineens dit stukje cake voor me neer. Hij was neon-groen! Pistache met kokos cake van de Toko. | Een mooie quote; The only thing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it. 

Wat vinden jullie van mijn foto's van afgelopen tijd?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!