zondag 17 maart 2013

Personal | Behind xminimuis.

Even een andere blogpost dan anders voor vanochtend, vanmiddag komt weer gewoon een challenge, maar nu eerst even een mededeling: Ik ben weer actief op Youtube! Jullie konden gistermiddag alweer een kort filmpje van mij bekijken, wat alweer veel te lang geleden was. Ik heb nog een filmpje klaar staan om te bewerken, maar stiekem plaats ik nog veel meer filmpjes op Youtube.. Weten jullie nog mijn tweede kanaal..? x



Ik heb wel eens mijn tweede Youtube account genoemd, waar ik persoonlijkere filmpjes op plaats.Verder ben ik hier nooit echt op in gegaan, maar ik had hier ook maar één filmpje op geupload, die niet bepaald serieus was; een oud filmpje van mij en een vriendin. Ik heb er toen heel lang niks meer mee gedaan, maar nu ben ik dus weer actief!


Zoals jullie inmiddels vast wel allemaal weten, doe ik nu de opleiding Mediavormgeving. Hier heb ik ook het vak AAV; Animatie en Audio-visuele vormgeving. Hiervoor moeten we vaak opdrachten doen die je in een  filmpje moet uitwerken. Omdat we deze in de klas bespreken is het handig om deze op Youtube te zetten.. En je voelt hem nu vast al aankomen.. Ik zet deze filmpjes op mijn tweede persoonlijke Youtube kanaal.
Om dus voortaan ook mee te krijgen, waar ik buiten mijn blog mee bezig ben, is het misschien leuk om op mijn tweede account te abonneren.

Klik hier als je de video niet kan bekijken. 

Om een kleine indruk te krijgen van wat er allemaal op dit account komt: de video hierboven is onze laatste opdracht; een stopmotion maken. Allemaal foto's achter elkaar zetten.

Mijn tweede account heet behindxminimuis. Zijn jullie er al op geabonneerd?

1 opmerking:

  1. Wat tof zeg!! Ik ben benieuwd naar je toekomstige filmpjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!