zondag 3 maart 2013

Fashion | Like but never wear.

Alweer een tijdje geleden konden jullie de fashion trends van komende lente bekijken, ik zei daarbij bij veel dingen dat ik het erg leuk vond, maar nooit droeg. Ook zie ik de laatste tijd steeds vaker op andere blogs een artikel genoemd: Like but never wear. Een artikel waarin outfits van Lookbook.nu worden gehaald, met kleding die je erg leuk vind, maar zelf nooit draagt. En vandaag doe ik ook zo'n artikel! Klik verder om te lezen wat ik nooit draag, maar best wel zou willen. x


Baseball jacket: Eigenlijk is het nu wel weer wat uit de mode volgens mij, maar ik vind zo'n jasje altijd lekker nonchalant en comfi staan. Ik heb er wel eens naar gekeken in de winkel, maar toen der tijd liep iedereen er mee en wou ik geen meeloper zijn. Nu zie ik ze nergens meer!

Een hoed of pet: Ik vind hoedjes erg leuk en vrolijk. In de zomer vraag ik soms wel mijn rieten hoedje, maar verder heb ik er ook niet zo veel.. Een pet.. De ene vind ik vreselijk, de andere vind ik geweldig.. Maar toch, iets op mijn hoofd heb ik niet vaak..

Legerprint: Een camouflage broek of blouse zou ik nog graag aan mijn kledingkast toevoegen. Ik vind het altijd super leuk, maar wat moeilijk te combineren. Ik draag de laatste tijd steeds meer gekleurde broeken en blousjes, dus dit vraagt om een nieuwe uitdaging..

Studs: BESTE. UITVINDING. EVER. Studs vind ik echt helemaal geweldig! Ze geven net wat extra pit aan je outfit. Heb ik ze in mijn kledingkast? Nee, volgens mij niet op één kledingstuk.. Ik heb laatst bijna een spijkerblouse gekocht met studs op de schouder, maar omdat ik mijn andere spijkerblouse ook nooit droeg, vond ik het wat zonde. 

Poffende kleding: Ik heb twee vestjes die poffende schouders/mouwen hebben, maar de blouse die op deze foto word gedragen vind ik ook super leuk! Alleen geel staat mij niet, want ik word er erg bleek van..

Een lange rok: Maxi rokken of jurken vind ik super leuk en van die rokken die alleen van achteren lang zijn, vind ik ook erg leuk, maar heb ik ze? Nee! Ik zou wel een effen rok willen en niet zoals op bovenstaande foto, maar het is maar een voorbeeld. Een lekker zomerse rok.. Ja, die komt er binnenkort vast!

Kant: Kant is echt een van mijn favoriete stofjes, maar ik heb (zoals jullie waarschijnlijk niks meer verbaasd) niks met kant. Meestal omdat er iets onder moet of omdat het snel tuttig staat.  

Riempjes: Hier heb ik gisteren een goede daad aan gedaan, ik heb namelijk een riempje gekocht! En nog beter; ik heb hem vandaag gedragen en ben van plan om dat nog veel vaker te gaan doen.

Nude: Vooral nude hakken vind ik prachtig, maar ik heb niks nudes. Zelfs geen nagellak die echt nude is! En ik vind het zo mooi! Waarom ik het niet heb? Geen idee..

Peplum: Deze trui vind ik niet bepaald mooi, maar bij de H&M zie ik soms wel een leuk peplum shirt hangen. Ik koop hem alleen nooit, omdat ik denk dat het nooit veel goed kan doen voor je figuur.. Correct me if I'm wrong! 

Winged eyeliner: Overdreven, maar dan niet met felle kleuren, dat vind ik nou echt mooie make-up. Zelf doe ik het meestal met een likje mascara en wat oogpotlood op mijn waterlijn, maar ik vind de winged eyeliner, zoals op bovenstaande foto, echt super!

Galaxy print: Ongeveer hetzelfde verhaal als de legerprint; moeilijk te combineren. Ook zie je deze print nog niet zo veel in Nederland volgens mij. Of het is in broeken van de H&M die mij jammer genoeg nooit passen.. 

'Kistjes': De old-school schoenen zijn terug! De laatste tijd zie je steeds meer moderne versies van de ouderwetse 'kistjes'. Ik vind het super leuk en nonchalant staan.

Mint kleur: Ik heb een mintkleurige broek, maar daar houd het ook mee op.. Ik vind het echt een mooie kleur, maar heb het verder niet..

Burgundy jeans: Bordeaux rode broeken zijn afgelopen herfst helemaal in de mode gekomen, super leuk vind ik het! Jammer genoeg kan ik niet zo goed broeken kopen, omdat de ene maat meestal goed is van boven, maar niet van onder en een maatje groter is qua lengte goed, maar dan zit hij boven weer te los.. Tja..

Bloemetjesprint: Eens tellen hoeveel bloemetjes print kleding stukken ik heb.. Euhm, twee zomer jurkjes? De laatste tijd zijn ook steeds meer broeken met bloemen, maar daar heb ik zoals jullie hierboven kunnen lezen nogal problemen mee..

Schoenen met kurk of hout: Ik vind dit er altijd gewoon erg leuk uit zien! Ooit had ik zomerschoentjes met een gevlochten randje om de zool, wat ik ook wel leuk vond. Maar een plateau of hak van kurk of hout vind ik erg leuk.

Grote korte kettingen: De laatste tijd zie je ze steeds vaker; grote kettingen, die toch maar tot het randje van je shirt komen. Meestal draag ik lange kettingen, maar ik heb laatst zo'n halve cirkel ketting (ik weet even geen andere omschrijving..) gekocht.

Rokjes: Het enige rokje dat ik wel eens draag is zo'n standaard zwart rokje van de H&M. Zegt dat al genoeg? Ook jurkjes draag ik niet vaak, terwijl ik altijd erg veel complimentjes krijg als ik ze wel aan heb.

Shirts met opvallende schouders: Je ziet ze niet meer echt vaak meer, maar shirts met opvallende schouders vind ik erg leuk. De laatste tijd zijn ze er meer met studs, maar dat vind ik toch wat minder mooi..

Tribal print: Ik heb laatst mijn eerste tribal print kledingstuk gekocht, een jurkje van de H&M. Maar die rokje vind ik ook erg leuk! 

Biker jack: Ik heb laatst een bruin biker jasje aangeprobeerd, maar jammer genoeg paste die niet. Het probleem met zulke jasjes is vaak dat ze erg duur zijn omdat ze dan van echt leer zijn. Het lukt me gewoon niet om de perfecte te vinden.

Haarbandjes: Soms pak ik er wel weer eentje bij, maar die harde gaan altijd zo'n pijn doen achter je oren en van die elastieken kruipen meestal zo irritant omhoog.. Zucht.. Haarbanden met strikjes vind ik trouwens super leuk! Maar die heb ik natuurlijk niet..

Wat vinden jullie erg leuk, maar dragen jullie nooit?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!