dinsdag 19 maart 2013

Fashion | H&M Voorjaar Wishlist.

Sinds kort ligt bij H&M de voorjaas collectie in de winkels. Eindelijk weer korte mouwen en korte broekjes! I like it! Ik ga binnenkort mijn kast maar weer eens opruimen, wat ook betekend dat ik hem weer mag vullen met nieuwe kleding! Tussen vorige zomer en aankomende zomer is mijn kledingstyle redelijk veranderd, dus ik gok op een geplunderde rekening als ik de eerst volgende keer bij de H&M kom.. Hier alvast mijn wishlist. x





Mouwloze blouse: €9,95 €4,95
Ik kan niet kiezen! Ik moet ze denk ik eerst zien en misschien koop ik ze wel allebei! 5 euro is toch een koopje?

Blouse: €9,95 - Rok: €9,95
Veel mouwloze blousjes dit jaar! I like! Ik vind het rokje echt een super leuke kleur hebben!

Gympen: €9,95 - Jeans short: €24,95
Ik ga een paar van zulke gympen inslaan, ze zijn er in veel verschillende kleuren en zijn niet duur! De short vind ik echt tof, met de studs en het gebleekte. 

Capuchonvest: €14,95 - Jurk: €19,95
Ik heb al zo'n soort vestje, maar dan in het fel oranje.. Tja, dat past niet overal bij he.. Ik vind deze eigenlijk wel erg mannelijk, maar misschien komt dat ook door het leuke

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!