donderdag 7 maart 2013

Fashion | H&M pyjamabroeken.

Ik slaap altijd in een gewone pyjamabroek en een los XL-shirt. De pyjamabroeken komen altijd uit een setje, waarvan het shirt dan ergens onder in de kast beland en nooit is gedragen. Maar hierdoor slijten dus ook de broeken veel sneller dan de shirts. En om dan een nieuwe pyjama-set te kopen, terwijl het shirt nog prima is..? Ik was nu laatst toevallig bij de H&M en zag dat ze daar losse pyjamabroeken verkopen. Super handig toch?! Ik kocht hem en vandaag vertel ik wat ik er van vind. x



Ik kocht de eerste broek, omdat ik soms avonddienst heb en dan bij mijn opa en oma slaap omdat er dan geen bussen meer naar huis gaan. Maar omdat de pyjamabroek die ik daar had liggen, was helemaal versleten tot gaten aan toe, vond ik het tijd voor een nieuwe. Ik ging naar de H&M en zag deze broeken hangen! Super handig! Ik kocht de turkooise versie en sliep er dezelfde nacht nog in. Ik verklap alvast, dat ik een week later een tweede heb gekocht voor thuis.. Ik heb ze nu in het turkoois en roze.


De broeken kosten €9,95 en zitten echt heerlijk. Ik pas nooit de gewone broeken van de H&M, omdat ze van boven altijd te groot zijn, als de lengte eindelijk goed zijn. Dat is hier ook wel een klein probleem mee.. Ik moet echt het touwtje aantrekken, omdat hij anders afzakt als ik opsta.. Maar verder; wauw. 


De broeken zijn een soort joggingbroek model. Er zit elastiek aan de onderkant en boven in zit een touwtje die je kan aantrekken. De broek is van 25% katoen en 75% polyester en is heerlijk zacht en lekker warm. De broek is verkrijgbaar in het zwart, roze, blauw, turkoois, grijs en donker grijs. De zwarte of grijze is gewoon net een joggingbroek, die je ook prima naar de sportschool kan dragen. De andere kleuren trouwens ook, maar dat oogt toch sneller als pyjamabroek.

 

Draag jij ook altijd een heel ander shirt bij je pyjamabroek? Dan is dit echt een aanrader! Hij is lekker warm, maar niet zweterig. In de zomer en bij wat warmer weer is het waarschijnlijk te warm, maar als het wat kouder is, is hij echt heerlijk. 

H&M Pyjamabroek €9,95. (Ook via de webshop) 

In wat voor outfit slapen jullie het liefst? Kenden jullie deze broeken al?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!