dinsdag 12 maart 2013

Fashion | By... Taylor Swift.

Het is alweer bijna twee maanden geleden dat ik een Fashion by... heb gemaakt. Toen ging hij over Louise Roe en voor vandaag heb ik gekozen voor Taylor Swift. Iedereen kent haar wel. Ik vind haar muziek niet altijd even geweldig, maar haar kleding smaak vind ik wel erg leuk. Vandaag ga ik wat outfits van haar laten zien die ik erg leuk vind. x



Taylor Alison Swift, geboren op 13 december 1989, is een Amerikaans countryzangeres, songwriter, muzikante en actrice. In Nederland werd ze bekend door de single "Love Story". In België was haar eerste grote hit "You Belong with Me".

 

Foto 1: Ik hou wel van blousjes en vind deze ook leuk gecombineerd met de riem. Lekker met een basic broek en nude ballerina's. De gele tas geeft het nog meer kleur en ook de armbanden passen er leuk bij.  
Foto 2: Iets meer voor een avond, maar volgens mij (bijna) dezelfde tas als bij de vorige outfit. Een simpel paars jurkje en zwarte open schoenen. 

 
Foto 1: Een super leuk jurkje als je het mij vraagt! Lekker fris en de zilveren bloemen maken het wat af. Glimmende schoentjes en klaar is de classy outfit. 
Foto 2: Dit deed me een beetje aan roodkapje denken. Misschien had een riempje dit nog leuk afgemaakt.



Foto 1: Thumps up voor dit vrolijke zomerse jurkje! Ook vind ik haar schoenen erg leuk!
Foto 2: Een bruidsjurkje, maar dan anders.. Het stofje vind ik erg leuk, maar iets te veel bruiloft.. (Ik kijk te veel TLC.)

 

 

Foto 1: Een mooie bling bling red carpet dress. Nude met gouden steentjes. Waarom ze de groene oorbellen erbij heeft, geen idee..
Foto 2: Weer een los blousje gecombineerd met een leuk rokje. Lekker zomers!

 

Foto 1: En weer wat haarstylen.. Hoe ze dit heeft gedaan; geen flauw idee! Maar het ziet er erg kunstig uit, iets wat vaak het geval is met Taylor's kapsel. 
Foto 2: Het kapsel dat je het vaakst ziet bij Taylor Swift; wilde krullen. Mooi!

Wat vinden jullie van de style van Taylor Swift?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!