dinsdag 26 maart 2013

Challenge | Try before you die.

Try before you die. Iets wat iedereen volgens mij wel kent. Iets wat je echt nog moet doen voor je dood. Natuurlijk zijn er bijna onmogelijke dingen, maar ook mogelijke, meestal grappige, dingen. Aangezien er geen standaard challenges zijn over try before you die, wat redelijk logisch is, omdat iedereen andere wensen heeft, heb ik zelf een challenge in elkaar gezet. Klik verder om de dingen te lezen die ik ga doen. x


Ik heb 25 dingen bedacht, die ik graag nog eens zou willen doen. Zoals jullie misschien al hebben gezien, staat er een nieuwe pagina onder mijn header. Hier kan je alle opdrachten nog rustig nakijken en hier zal ik ze ook afvinken en de link erbij zetten als ik het heb gedaan. Maar ik heb ze hier onder ook gezet. Ze staan in alfabetische volgorde en het betekend dus niet dat ik ze in deze volgorde ga doen.

Al je favoriete eten in een blender doen en zien of het lekker is
Baby food challenge
Chubby bunny
Cinnamon challenge
Door iemand worden laten schrikken waardoor je je drinken/eten uitspuugt
Een dag leven op alleen water en droog brood
Een ei bakken in een tosti-ijzer
Een eigen liedje schrijven
Een filmpje opnemen waar je letterlijk met jezelf praat
Een heel moeilijk recept van tv namaken
Een nacht slapen onder de sterren
Een stuk lopen en bij elke stap die je zet een foto maken
Een taart in je gezicht laten gooien
Een willekeurig iemand op straat feliciteren met zijn/haar verjaardag
Het weerbericht naspelen
In willekeurige bussen stappen en zien waar je uit komt
Mime spelen
Muziek maken met flessen
No mirror make-up challenge
Snel met je gezicht schudden en dat in slow motion af spelen
Snoep taart maken
Uitzoeken wat alle moeilijke ingrediënten zijn op iets wat ik vaak eet
Voor de tv meedoen met Nederland in beweging
Vuur maken zonder lucifers of aansteker
Zo veel mogelijk kauwgom in je mond stoppen 

Deze week komt al de eerste challenge online.. Misschien hebben jullie het gisteren wel al gelezen in de My diary. Ik denk dat ik alle opdrachten in filmpjes ga doen. Het probleem is alleen dat ik op mijn laptop nog geen programma heb om video's mee te bewerken, dus hier moet ik nog even een oplossing op zien te vinden..

Naar welke opdracht zijn jullie het nieuwsgierigst?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!