vrijdag 29 maart 2013

Challenge | Try before you die; Favo food smoothie.

Zoals jullie laatst al hebben kunnen lezen, doe ik sinds kort een Try before you die challenge. Jullie konden ook al in My diary lezen dat ik voor school een filmpje op moest nemen, met het thema 'Eten maar dan anders' en wij hebben gekozen om al ons favoriete eten in de blender stopte. Dus misschien voel je hem al aankomen.. Mijn eerste challenge opdracht is: Al je favoriete eten in een blender doen en zien of het lekker is. Klik verder voor mijn ervaringen. x

Eerst maar even hoe ik op deze opdracht ben gekomen.. Het idee komt van Youtube en dan vooral van Teskuh.nl, die voor haar 100ste video een Teske Shake ging maken. Ze had het ergens anders van, maar bij haar zag ik het als eerste. Klik hier voor haar filmpje. 

En dan nu ons filmpje.. Neem even de tijd, want hij duurt bijna 10 minuten..


Smoothie 1:
Vanille ijs, Energy drank, American Chip Cookies.
Smoothie 2:
Vanille ijs, Doritos (zwarte variant), worteltjes uit blik, kaas crackertjes.
Smoothie 3:
Bovenstaande smoothies bij elkaar met de restjes, alleen zonder extra Doritos.

En dan nu wat ik er van vond.. Smoothie 1 viel nog best mee, de Energy drank overheerste erg en het was nog een drinkbare structuur. Smoothie 2 heb ik niet gehad, maar hij was niet te drinken. Vooral de Doritos hebben deze smoothie verpest, daarom hebben we deze ook niet meer in de derde gedaan. Smoothie 3.. Alles bij elkaar.. Ik heb deze als eerste gehad en omdat nu de chocolade koekjes helemaal kapot waren, was de chocola erg overheersend.. Waarom ik het uitspuugde? Het smaakte naar chocolademelk die over datum was, hoe langer je hem in je mond hield, hoe verrotter hij smaakte..


Voor herhaling vatbaar? Misschien om een echt lekkere combi te ontdekken, maar er komen sowieso geen Doritos meer in! Alleen van de lucht van de Doritos word ik alweer misselijk.. 
We reageerden er allemaal anders op. Echt ziek kon je er eigenlijk niet door worden, omdat je alles los ook zo zou kunnen eten. We hadden wel wat rare geluiden in onze buik, maar echt ziek is gelukkig niemand geworden! 

Hebben jullie dit wel eens gedaan? Of willen jullie het ooit nog doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!