woensdag 20 maart 2013

Challenge | Day 20: Water mable nails.

Tijd voor challenge dag 20, nog 11 te gaan! Vandaag is het tijd voor de water mable nails, iets waar volgens mij redelijk veel mensen tegen op kijken.. Bij dag 5 heb ik ook al een water mable gedaan, bij mijn Blue nails (klik!), maar vandaag was het tijd voor de echte water mable.. Klik verder voor mijn creatie. x



Ik had eerst mijn ringvinger wit gelakt en de rest van mijn nagels donker roze. Ik ging toen op mijn ringvinger de water mable maken. Ik koos wat roze kleurtjes uit, die zo toch wel op elkaar lijken en het niet erg goed deden in het water.. Maar toch ziet het er niet verkeerd uit, eerst lijken het alle dezelfde kleuren, maar als je dan goed kijkt zie je dat de ringvinger net wat anders is.


Water mable klinkt heel makkelijk, maar valt reuze tegen.. Eigenlijk heb je gewoon een bekertje water op kamertemperatuur, daar drup je telkens nagellak in, niet te hard, dan zinkt het naar de bodem, dus het kwastje dicht bij het water houden.. En ook niet te langzaam, want dan is het alweer opgedroogd.. Dan zijn er soms ook nog nagellakken die niet spreiden of er komen belletjes in.. Zucht! Als alles eindelijk klaar is dip je je vinger er in en dan schoonmaken..

Op Youtube staan verschillende tutorials. Ik vind deze erg goed.


Wat vinden jullie van mijn nagels?

5 opmerkingen:

  1. Het klinkt heel erg makkelijk inderdaad, maar het is zoo moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had beter voor verschillende kleuren kunnen kiezen. je ziet nu het effect niet eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het niet zo goed gelukt is. Ik kan er ook niet mee overweg. Oefenen oefenen oefenen. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!