zondag 17 maart 2013

Challenge | Day 19; Galaxy nails.

Het is weer tijd voor een challenge middag. Vandaag is zijn de Galaxy nails aan de beurt. Omdat ik geen sponsjes had om de standaard Galaxy nagels, heb ik iets anders geprobeerd.. Ik heb de 'galaxy kleurtjes' uit mijn kast gepakt en heb mijn eigen creatie gemaakt. Omdat ik blauwe en een zwarte crackle nagellakken heb, heb ik deze beide gepakt. Wat gebeurd er nou eigenlijk als je twee crackle nagellakken over elkaar heen doet..? x


De standaard Galaxy nails zijn natuurlijk gesponst met donkerblauw, paars, wat witte stipjes en jullie weten wat ik bedoel.


Ik heb eerst wat kleurtjes gezocht om te gebruiken. Ik heb als onderkleur gekozen voor paars, daar heb ik een zilveren glitter topcoat overheen gedaan. Daaarna heb ik mijn twee crackle lakken gepakt. Eerst heb ik een laagje blauwe crackle gedaan, toen dat goed was gecrackled heb ik er nog een zwarte crackle overheen gedaan.


Twee crackles over elkaar? Komt dat goed? Nou nee.. De tweede laag crackle scheurde bijna op precies dezelfde plekken, waardoor je de onderste crackle niet meer zag. Ik heb de stukken waar nog veel paars te zien was opgevuld met blauw. Het is nog best een leuke creatie geworden vind ik!

Wat vinden jullie van mijn nagels?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!