zaterdag 16 maart 2013

Challenge | Day 18; Half moon nails.

Tijd voor challenge dag 18 alweer! Time flies when you're having fun. Nog twee keer en dan is het alweer tijd voor een nieuw onderwerp, dan gaan we naar de 'geinspireerd op...'. Een stuk vrijer, maar daardoor misschien ook wel moeilijker.. Vandaag is het eerst tijd voor de half moon nails. Het is een tijdje een trend geweest, maar valt nu weer wat weg. Vandaag heb ik het weer geprobeerd. x




De half moons trend is een soort French manicure maar dan andersom. Je maakt het onderste (of bovenste, hoe je het maar ziet) deel licht en daar onder ga je verder met een donkere kleur. Ik heb eerst mijn nagels in een lichte parelmoer kleur en heb daarna de rest donkerblauw gemaakt, om het een nacht effect te geven en zo echte manen te krijgen.


Het ziet er redelijk makkelijk uit, maar dat viel nog flink tegen. Je kan hier niet gewoon een makkelijk streepje zetten, ook al heb ik hem bij sommige ook recht gezien. Ik probeerde de techniek aan te houden om het lichte deel bij je nagelriem licht te houden en de rest donker, maar omdat de lak goed dekte, kon je dat niet altijd meer even goed zien.. De lijntjes zijn dus wat mislukt..

Wat vinden jullie van mijn nagels?

2 opmerkingen:

  1. Gaaf idee! Misschien is het leuk als je de bovenkant een soort galaxy maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk idee! De volgende challenge is trouwens galaxy!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!