woensdag 13 maart 2013

Challenge | Day 17: Glitter (and glamour!) nails.

Vandaag alweer tijd voor dag 17 van de 31 Day Nail challenge. Alweer over de helft! Vandaag is het tijd voor de Glitter nails. Aangezien ik bij de Metallic nails al een van mijn nagels in de glitters had gedoopt, heb ik vandaag gekozen om het thema te veranderen in; Glitter and Glamour nails. Nog steeds glitter, maar nu kan ik wat ruimer denken.. Ik heb weer mijn 'prinsessen nagellak' erbij gepakt en ben begonnen.. x



Ik heb een lekker Barbie achtige nagels gemaakt, met mijn favoriete 'prinsessenlakje'. Ik noem het altijd zo omdat hij roze is met shimmers en ik voel me altijd weer een klein prinsesje.


Eigenlijk is het niet echt een nail art. Ik heb gewoon een roze shimmer lak (van Saffron) als basis gebruikt, en daar een zilveren glitter topcoat overheen gedaan, een laagje gouden flakes met gouden shimmer, nog een laagje en nog laagje zilveren glitter topcoat. Bling bling bling!


Wat vinden jullie van mijn glitter nagels?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!