zondag 10 maart 2013

Challenge | Day 16; Tribal Print.

Tijd voor dag 16 van de challenge; de tribal print. Iets waar ik echt gek op ben, maar wel moeilijk is om op je nagels te maken.. Ik vind dit altijd een erg mooie print, maar draag het bijna nooit. Een tijdje geleden heb ik toch een jurkje gekocht met dit printje, lekker vrolijk voor in de zomer en een leuke inspiratie bron voor deze nagels! Klik verder voor mijn creatie. x



Ik geen tutorial gebruikt voor deze nagels, ik heb alleen wat naar mijn jurkje gekeken als ik even geen patroontje meer wist. Hier kan je trouwens het jurkje vinden waar ik het telkens over heb.


Ik heb drie kleurtjes gepakt, waar ik vakken op verschillende plekken mee heb gemaakt. Ik heb lekkere felle kleurtjes gepakt; een neon roze, een geel en een blauw kleurtje. Ik heb die omlijnt met mijn zwarte Izgo pen, je zou het ook zo kunnen houden, maar dan is het natuurlijk nog geen tribal print..


Ik had telkens drie vakjes waar ik verschillende figuurtjes op heb gemaakt. Schuine streepjes, stipjes, een grote zig-zag print en een kleinere versie en nog een soort diamant figuurtjes. Random stuff.. Nog best moeilijk om allemaal verschillende dingen te bedenken..

Wat vinden jullie van mijn nagels?

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!