zaterdag 9 maart 2013

Challenge | Day 15; Delicate print.

Het is alweer tijd voor dag 15 van de 31 Day Nail challenge. Vandaag de delicate print. Maar wat is dat nou eigenlijk? Na wat gegoogle kwam ik er achter dat dit een soort 'nette printjes zijn' à la kant en barok printjes. Ik had al een hele tijd een leuke tutorial op het oog en nu eindelijk kon ik hem proberen. Klik verder voor mijn nagel creatie. x



Ik heb de tutorial van IHaveACupcake, een meisje die redelijk makkelijke nagel tutorials maakt. Klik hier voor het inspiratie filmpje. Ik heb er wel mijn eigen versie van gemaakt natuurlijk.


Ik heb net zoals in de tutorial eerst wat spiraaltjes gemaakt en die wat verbonden. Af en toe ging het wat mis, maar ik vind hem nog best mooi gelukt. Op de lege plekjes heb ik nog wat losse spiralen gemaakt en klaar!


In de tutorial gebruikte ze eerst een neutrale kleur, waar ze een glitter topcoat overheen deed. Omdat ik was vergeten dat ik gekleurde topcoats had, koos ik maar gelijk voor een shimmer kleurtje. Dit is een kleurtje uit de Vampire Love collectie van Essence. Ik ben hier met mijn witte nail art pen overheen gegaan en daarna nog met zilver. 

Wat vinden jullie van mijn nagels?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!