woensdag 6 maart 2013

Challenge | Day 14; Flower nails.

Met de groene nagels van dag 4 had ik ook al bloemetjes gedaan (klik), maar dat houd mij natuurlijk niet tegen om nu gewoon weer bloemetjes nagels te maken en dan natuurlijk weer wat heel anders! Vandaag wel weer een french manicure met bloemetjes, maar een hele andere stijl dan de vorige. Lekker vrolijk en fel, maar toch niet heel opvallend.. Ja, het kan allemaal! Klik verder voor mijn nagels. x




Ik heb het vrij simpel gehouden met een paar kleine bloemetjes. Maar eerst even de french manicure; ik heb deze gemaakt met een witte en french manicure topcoat. Ik had een frendch manicure setje liggen van Extenso, maar omdat de witte lak daarvan een striper was, heb ik maar even een gewone witte nagellak van Hema gepakt. Deze heb ik eerst aangebracht en daarna de huidskleurige topcoat. En daarna roze met paarse bloemetjes er op gedaan.


De bloemetjes heb ik gemaakt met 'de stippen methode'. Oftewel; je zet vijf stipjes in een rondje en trekt die met een sateprikker allemaal naar het midden, daarna nog een stipje in het midden en klaar! De ene is iets beter gelukt dan de andere, maar ik had het nog ooit eerder gedaan. Een stipje verkeerd en je bloemetje is schots en scheef..

Wat vinden jullie van mijn nagels?

1 opmerking:

  1. Lekker vrolijk! en het past precies bij dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!