zaterdag 2 maart 2013

Challenge | Day 13; Animal Print. #2

Huh? De animal print is toch al geweest? Ja, klopt, maar ik had hem per ongeluk twee keer gemaakt, omdat ik niet zo'n heldin ben in inplannen.. En dan waren het ook nog twee hele verschillende stylen.. Dus ik heb besloten om gewoon een deel twee te doen van de animal print nails, anders was het ook wat zonde.. Klik verder om deze totaal andere animal nails te bekijken. x


Ik had van mijn verjaardag nog Nail Rock stickers liggen met een leuk printje; een slangenprintje om precies te zijn. Ik wist dus ook al snel dat ik deze stickers zou gebruiken voor deze challenge dag.


Eigenlijk redelijk simpele nagels, waar dus ook niet echt veel over is te zeggen.. Ik heb op mijn ringvinger een nagelsticker gedaan en op de rest van mijn nagels heb ik een lakje van Catrice in een kleur die matcht met de sticker. Ik had natuurlijk ook op al mijn nagels de stickers kunnen doen, maar dan vond ik het wat druk worden. Vanmiddag komt een uitgebreide review over de stickers. 

Wat vinden jullie van mijn nagels?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!