zondag 24 februari 2013

Win! | 500STE BLOGPOST!


Ja! Dit is hem! Jullie zijn hem nu aan het lezen! Dit is hem dan; de 500ste blogpost op xminimuis! Ik was al weer een hele tijd in de stemming om iets weg te geven, maar had nooit een reden. Maar toen ik laatst blogposts aan het vooruit schrijven was zag ik ineens staan dat ik al bijna mijn 500ste had. Waar is dat feestje? Hier is dat feestje! Ook al heb ik niet echt een hoog budget, ik wil jullie toch bedanken voor de motivatie om door te gaan met bloggen. En ik bedank jullie met een win-actie! Klik verder om te zien wat je kan winnen. x


Toen Essence de assortiment update had, heb ik flink ingeslagen voor een win-actie. En aangezien ik nu wat te vieren heb, heb ik een paar leuke dingen voor jullie opgezocht. Hier onder een overzichtje:


Zoals je kan zien is het een Essence make-up pakketje. Er zit iets bij voor je ogen, lippen en nagels. Hier onder nog even een lijstje met alle namen van de producten:
Koraal kleurige lipgloss; Essence Fantasia (LE december) lip lacquer in 01 Queen Of My Cloud Castle.
Paarse oogschaduw; Essence Fantasie (LE december) eyeshadow in 01 Elves Like Lilac.
Magneet voor sterren patroon; Essence Nail Art Magnet in 02 Magic Star!
Magnetische nagellak in een kaki kleur; Essence Nail Art Magnetics in 07 Wish List Secrets!
Nagel steentjes; Essence Nail Art Nail Jewels in 02 Milky Way (inclusief lijm).



Ja ken deze vijf leuke Essence dingen winnen. Maar er zitten natuurlijk wel wat kleine regels aan verbonden, om te kunnen winnen;
- Volg mij via Bloglovin' of GoogleFriendsConnect
- Laat een leuke reactie achter.
- Volg mij op Twitter (@SanneNijboer) en tweet iets over de winactie. (Het is handig als je mijn twitter in je tweet linkt, zodat ik er ook een melding van krijg, laat ook je eigen twitter naam even achter in de reactie.)
- Je moet in Nederland of België wonen om mee te kunnen doen.

Er zijn ook nog dingen waarmee je meer kans kan maken;
- Like dit bericht op Bloglovin'.
- Schrijf wat over deze win-actie op je eigen blog. (Zet dan wel even een linkje in je reactie!)

Je kan meedoen tot en met zaterdag 23 maart 2013 en op zondag 24 maart maak ik de winnaar bekend. Ik doe dit via een namenkiezer, dus over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. 
De winnaar word bekend gemaakt en ik vraag je dan om mij een mail te sturen met je adres, je hebt tot 3 april (10 dagen) de tijd om deze mail te sturen, anders verloot ik de prijs aan een ander. Succes!

8 opmerkingen:

  1. Ik doe mee, leuk zeg! Ik heb je gevolgd op twitter en getweet met xBelllezza. Ik volgde je al met GoogleFriendsConnect en ik volg je nu ook met BlogLovin én heb het artikel geliked.

    Proficiat met je 500ste post, wat een mooi getal!
    Op naar de volgende 500 :)

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd !
    Echt respect hoor, dat jij het al tot de 500 hebt geschopt !
    Ik hoop wel dat je doorgaat hahaa, anders mis ik mijn dagelijkse momentje..
    Ik zou ook graag meedoen, je ziet wel wat (:

    XoXo Marijne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk ik doe mee ik volg je op gfc en bloglovin en artikel geliked. proficiat met de 500ste post.

    ps: bij mij loopt ook een leuke winactie

    liefs melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wil weer winnen! kusjes van je beste vriendinnetje uit lwd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Essence vind ik een fijn merk met soms verrassende producten. Ik shop hier doorgaans voor in Duitsland (woon vlak bij de grens). Ik maak graag kans op dit leuke pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 500ste blogpost op xminimuis! Leuk dat je weer een winactie hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee,

    Gefeliciteerd!
    Lang zal de site nog leven, lang zal de site nog leven in de gloria ,in de gloria ,in de gloria, Hieper de piep hoera!
    Ik volg je via bloglovin en GFC (niquelle of NiquelleGreven)
    Ik hoop dat dit een ''leuke'' reactie is!
    Ik heb geen twitter :(
    Maar hopelijk mag ik dat ook in ruilen voor bloglovin lijken??
    Ben de 4e liker!
    Xxx Niquelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha.. Ik zie net je win-actie. Gefeliciteerd met je 500ste post! Ik wil graag winnen, maar heb helaas geen Bloglovin en Twitter. Een beetje ouderwets.. :(

    Liefs Leona

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!