zaterdag 23 februari 2013

Review | NYC nagellak.

Afgelopen week was er bij Kruidvat een 1+1 gratis actie op NYC nagellak. Ik had hier al twee lakjes van in mijn stash en vond die prima werken. Ik kon het daarom niet laten om ook nu weer twee kleuren mee te nemen. Ik koos voor een lekkere fel gele kleur en een zwarte topcoat met kleine en grote glitters. Ik heb ze natuurlijk geprobeerd en vandaag kunnen jullie mijn review lezen. x



NYC (New York Colour) en is een low-budget merk, die naast nagellak ook nog andere make-up verkoopt. Het merk is te vergelijken met Essence en Catrice. NYC is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

294 Lexington Yellow - Quick Dry Nail Polish
Een lekker vrolijk, fel en zomers kleurtje. Hij is niet neon of pastel geel, maar gewoon iets donkerder, oranje-achtiger, fel geel. Hij dekt in twee laagjes, maar er hij schijnt nog een beetje door. Hij lakt ook wat streperig, maar verder is hij prima. 

001 Rock Muse - Smokey top coat
En dan nu de zwarte topcoat. Hij is doorschijnend zwart met glitter en flakes. Je kan hem dragen zonder kleur er onder, zoals op de eerste foto. Ik heb daar twee laagjes gebruikt. 
Zoals je op de eerste foto goed kan zijn, zitten er kleine en grote flakes door de nagellak. Ik heb hem over een lichte, felle en donkere kleur geprobeerd. Bij de lichte kleur zie je nog heel erg de grijzige 'gloed' van de topcoat, wat ik de kleur wat vind verpesten. De rode kleur word wat minder fel, maar vind ik er nog mee doorgaan. Bij de donkerblauwe kleur vind ik de topcoat het mooiste, vooral omdat je daar niet goed de grijze kleur ziet. Ik moet hier nog maar wat mee experimenteren.. 

In de flesjes zit 9,7 ml, wat ik redelijk veel vind. En helemaal als je bedenkt dat ze ze per stuk maar €2,29 per flesje kosten! Niet duur als je het mij vraagt! Er zijn veel verschillende kleuren in het assortiment, dus voor iedereen wat leuks.

Wat is jullie ervaring met NYC make-up?

2 opmerkingen:

  1. Het gele lakje vind ik erg leuk en de top coat ook. Die gebruik ik regelmatig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!