zaterdag 2 februari 2013

Personal | A monthly diary. #1

Zoals jullie misschien wel is opgevallen, heb ik al een hele tijd geen My photo life meer gemaakt. Dit kwam vooral omdat ik meer dan twee weken vooruit schreef en er meestal niet zo veel foto's in zaten, iets wat ik meestal jammer vond. Daarom heb ik besloten om elke eerste van de maand (ja, ik faal al bij de eerste), een overzichtje met al mijn gemaakte foto's online te zetten. Ik heb alle foto's met Instagram bewerkt (ik heet daar xminimuis) en klik verder voor 'A monthly diary'. x



Eerst nog even een terugblik op december, omdat ik toen ook al geen foto's meer plaatste..

Sneeuw! | Kerstpakket van mijn werk. Voedsel! | Een leuk whatsappje van een lief vriendinnetje. | Nog meer sneeuw! Allemaal voetstappen op ons schoolplein. | Oliebollen bakken op oudjaarsdag; hartjes oliebol! | Kerstboom, hond en cadeautjes! 

De brug stond open, dus ik kwam bijna te laat op mijn werk, omdat de bus er nu niet langs kon.. Ik maakte deze foto als bewijs. | Selfiee! Mijn haar zat leuk na het douchen en heel veel schudden. | Ik werd wakker en er lag een lekkere Mars naast mijn bed, cadeautje van vriendjelief. 

Oeps, per ongeluk nog een keer.. | Ik ging op de kapotte bal van onze hond staan en vond het echt op een vis lijken.. | Het nieuwe Serious Request 'Niet Likken!' speeltje voor onze hond; een tong. Zorgt voor hilarische momenten!

Super cat! | Ik won een Dr. Van der hoog masker-verwenset! | Ik had me verslapen en nam mijn ontbijt maar mee in de bus; goede morgen!

Ik ging mijn nagellak weer even goed opruimen om weer flink in te kunnen slaan met de Essence en Catrice sale. Inmiddels past het alleen nog als ik mijn topcoats en stripers in een andere bak doe.. | Ik keek op Bol.com en toen maakte mijn vriend de opmerking 'Kijk! Ze verkopen ook baby's!' Ahum.. | Omdat ik avonddienst had en er dan geen bussen meer naar huis gaan en mijn opa en oma dicht bij mijn werk wonen, sliep ik bij hun. Toen ik beneden kwam stond er een ontbijtje voor me klaar 'zo kon je het ten minste niet afwijzen en eet je ten minste wat.'.. Tuurlijk oma.. 

Geshopt! | Ik kwam deze oude foto van mezelf tegen, hier was ik vier en een hamstertje. | Ik moest helpen bij de open dag en we konden net de laatste bus naar het station halen, ik was er heilig van overtuigd dat we in de bus kwamen. Omdat het zo rustig was mochten we een bus eerder.

Ik had geen klok, maar nu wel! Deze leuke groene van de Action, hij maakt alleen een vreselijk geluid.. | Aloe Vera Green Tea. De gewone is lekker, maar dit is echt niet te drinken! | Toen ik me omkleedde om naar bed te gaan, kwam de kat ineens mijn kamer in en sprong bij me op schoot om bij me te komen slapen.. Niet gebeurd natuurlijk!

Toen ik zei dat hij weg moest, ging hij helemaal met zijn koppie in de binnekant van mijn elleboog. Super schattig! | Ik was maandag bij de Makro en kon het niet laten om deze mee te nemen. Mijn overleden oma kocht het altijd en ik had het echt 10 jaar ofzo niet gehad! | Elke keer als mijn vader en ik met zijn tweeën naar de Makro gaan halen we een Breaker; het tussendoortje dat altijd tussendoor kan. 

Volgende maand weer een nieuwe A monthly diary. Of hebben jullie liever gewoon elke twee weken een foto-update? Laat het me dan weten en ik zal er zeker over nadenken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!