vrijdag 8 februari 2013

Personal | Het zit me even niet mee..

Waarschijnlijk hebben jullie het wel gemerkt: xminimuis is een beetje stil.. Zoals jullie maandag konden lezen ben ik aan een nieuwe opleiding begonnen. Eerst ging ik altijd in het donker weg en kwam ik in het donker thuis, maar met deze nieuwe opleiding ga ik in de schemer weg en kom ik in het licht thuis. Dus ik heb weer tijd om foto's te maken. Ook zit ik hierdoor weer een stuk beter in mijn vel, ik slaap beter, ben rustiger in mijn hoofd, maar de vele trappen die we dagelijks op moeten lopen met een zware laptoptas is best wel killing.. Ja, laptoptas. De hele dag op school zit ik op mijn laptop te werken, aan de ene kant leuk, maar ik pak nu minder snel thuis mijn laptop.
Jammer genoeg gaat niet alles zo perfect.. Afgelopen maandag is namelijk een familielid van mij overleden, wat je natuurlijk wel wat aan het denken houd. Ik moet even zien wanneer ik weer begin met bloggen en wanneer ik weer motivatie en inspiratie heb. Ik denk volgende week, maar ik beloof niks.. Hopelijk wel tot snel!

5 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met je verlies, Sanne. Neem je tijd, first things first!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd!
    Hoop echt dat je je weer beter gaat voelen,
    en weer komt bloggen!
    Ik mis je dagelijkse blog echt !

    (:

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awhw... gecondoleerd meis.. Veel sterkte met het verlies gewenst, hopelijk voel je je snel weer 'beter'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hooiihooi,,

    Wat ben jij een goede blogger (:
    Balen, voor wat er is gebeurd !
    Sterkte, zet door he!
    Geniet van je vakantie, ik hoop je posts zo snel mogijk weer te lezen, want ik mis ze.ENORM !

    Weet je al wanneer je ongeveer terug komt?

    ~xxxx~

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanaf vandaag zijn er weer nieuwe blogposts!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!