donderdag 28 februari 2013

Nails | Nieuwe Catrice nagellakken.

Zoals iedereen inmiddels wel weet is het assortiment van Catrice in begin februari helemaal vernieuwd. Er was nog wat onduidelijkheid over de nagellak, aangezien het nieuws er was dat die er allemaal uit gingen. Bij mijn Kruidvat waren de schappen al behoorlijk leeg, maar ik heb gehoord dat er vanaf maart 47 nieuwe kleuren komen. Deze kleuren ga ik vandaag aan jullie laten zien. x



Vanaf maart 2013 presenteert Catrice de nieuwe generatie Ultimate Nail Lacquers. 47 trendy kleuren, Gloss Booster technologie en gel-effect. Top innovaties voor fantastische nagels. Er is een nieuwe formule en een nieuw kwastje, waar je volgens Catrice met één haal je hele nagel dekkend kan lakken door de speciale haarvezels.. Ja ja.. Dit betekend jammer genoeg wel dat ze nu ook wat duurder worden. Ze kosten nu €2,99 per flesje.

En dan nu eindelijk de nieuwe kleuren..

Fuchsiarama - Pimp My Shrimp - Papa Don’t Peach

Orange-Utan - Earnie & Birdy - Oh My Goldness!

Genius In The Bottle - Goldbusters – Hugo Moss

I’m Not A Greenager - Miss Piggy’s BF - Walk The Lime

Shopping Day At Bluemi - Purple Reign - Denim Moore

George Blueney - Caught On The Red Carp - Bloody Mary To Go

Fred Said Red - Rosy One More Time - Meet Me At Coral Island

Bricky Mouse - The Monkey Gets Funky - The Glamoure X Factor

Robert’s Red Ford - Raspberryfields Forever - The Pinky And The Brain

You Better Think Pink - Will You Berry Me?! - Lilactric

Even More Heavy Metallilac - The Dark Knight - In The Armee Glow

Squeeze Me - Petrolpolitan - Mint Me Up

The Effect Maker - Vino Tinto - Black To The Routes

I’m Dynamite

Ultimate Nudes:
Karl Says Très Chic - Don’t Tell Mademoiselle! - Meet Me À Paris

Apropos Coco - Bonjour Chérie! - My Café Au Lait At Nôtre-Dame

Cotton Candy At Eiffel Tower

Er lijken erg leuke kleurtjes bij te zitten, maar ook nog een paar bekende.. Wat vinden jullie van de nieuwe kleuren?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!