dinsdag 26 februari 2013

Fashion | Outfit: Summer feeling.

Afgelopen week ging ik de stad in, waar tot mijn verbazing overal uitverkoop was. Ik wou nog op zoek naar wat leuke kleren en had op internet een paar leuke items gezien. Eenmaal in de winkel waren ze niet in mijn maat, maar vond ergens anders nog een leuke nieuwe broek. Iets wat ik niet vaak koop, omdat het wat moeilijk is met mijn lengte. En dan heb ik het ook nog eens niet over een normale spijkerbroek.. Ik droeg hem vandaag voor het eerst en heb er een leuke outfit mee gemaakt. Klik verder voor mijn combinatie. x


Wit shirt; Hema (€5,-?)
Gilet; ?
Ketting; Markt.
Pastelroze broek; Superstar (€20,-)
Ring; V&D (€3,-)
Oorbellen; Action - setje van drie (€0,90)
No shoes

Misschien wel een grappig verhaal met deze ring en ketting. Ik had de ring vlak voor kerst zelf gekocht bij de V&D in de uitverkoop. Met kerstmis lag ineens deze ketting onder de kerstboom met precies dezelfde 'steen'. Mijn moeder had een paar weken voor ik hem kocht gevonden op de markt en vond hem wel wat voor mij. Hoezo familie?

Omdat de outfit lekker zomers en licht was, heb ik de make-up ook lekker naturel gehouden. Ik heb alleen wat oogpotlood en mascara op gedaan en heb een Catrice lippenstift op (200 more is more) die ik in de assortiment-update uitverkoop heb gekocht. 

Zoals jullie met de laatste foto misschien wel is opgevallen; ik heb mijn haar weer geverfd! Geen blonde lokken meer voor mij! Ik heb nu een mengsel van kastanje en hazelnoot. Geen pakje, maar verf van de kapper. Ik heb nog wel blonde high-lights. 

Wat vinden jullie van mijn outfit en nieuwe haar?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!