donderdag 21 februari 2013

Fashion | Lente trends 2013.

Laatst konden jullie al de beauty trends van komende lente bekijken, maar natuurlijk komen er ook weer nieuwe fashion trends. Die willen we natuurlijk ook niet mee missen, dus neem ik deze ook nog even met jullie door zodat we er allemaal stylevol bij kunnen lopen aankomend seizoen.De dikke wintertruien mogen de kast weer in (als die sneeuw eens ophoudt ten minste..) en de iets koudere kleding mag weer aan.  Klik verder voor de nieuwe trends. x



Wit
Deze kleur houdt het nooit lang vol bij mij.. Als ik wit aan heb, heb ik binnen een uurtje een vlek. Meestal uit het niets. Wel lekker fris, zomers en romantisch. 

Bloemenprint
Jaaa! Bloemetjes! Lekker vrolijk, een trend die ik echt super leuk vind!

Etnic/graphic prints
Nog een trend die ik ook super leuk vind en al even probeer te volgens. Jammer genoeg zag ik hier laatst een broek van die niet paste en ook zag ik bij de H&M een leuk jurkje met deze print, maar die was er jammer genoeg alleen nog in maat 40.. 

Leer
Leer.. Tja, het oogt snel wat kinky, maar als je het op de juiste manier combineert, komt het helemaal goed en kan het een super outfit worden. Misschien moet ik maar weer eens mijn leren legging (nep natuurlijk) uit de kast pakken.

Waterfall skirt
Ook een trend die ik erg leuk vind, maar nooit aan durf te passen.. Ik ben niet zo'n rokken mens en vind het gewoon moeilijk te combineren.. 

Een kleur
Geen colour blocking meer, maar lekker één kleur. Een beetje saai en eentonig jammer genoeg, maar met bepaalde kleuren kan het nog heel lekker opvallend worden

Veel leuke trends als je mij vraagt! Wat vinden jullie van de trends?

2 opmerkingen:

  1. Fijn, nu kan ik mijn mooie bloemetjesjurk ook weer aan. Ik vind het leuk dat je een blog vol interessante dingen hebt. x mir

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!