woensdag 27 februari 2013

Challenge | Day 13; Animal print.

Tijd voor een nieuwe challenge dag. Voor vandaag een dierenprintje. Al veel dieren vallen af, omdat ze maar één kleur hebben en vandaag gaat het om de print en niet om het diertje dat er lekker warm in verpakt zit. En natuurlijk hou ik het niet bij een 'gewoon' dierenprintje.. Ik pak het weer een stukje uitgebreider aan.. Klik verder om mijn nagels te bekijken. x



Het is een hele tijd hip geweest, en volgens mij nu nog steeds, om panter nagels te hebben. Met de echte panter kleurtjes, maar ook met hele andere kleuren.


Dit is de eerste keer dat ik panter nagels heb gemaakt en eigenlijk is het vreselijk simpel, maar het geeft wel een super leuk effect! Je lakt je nagels in een basis kleur en stipt daar één of meerdere kleuren nagellak op, maak er C vormen omheen met een andere kleur, meestal zwart. Maak op lege plekken nog wat zwarte stipjes en je bent klaar!


Ik heb als basis kleur een parelmoer kleur gebruikt en heb daar met allemaal fel gekleurde stipjes op gemaakt. Die heb ik omcirkelt met zwart en nog wat random zwarte stipjes gezet. Ik vind het echt een super leuk en vrolijk effect geven en ga het zeker vaker doen met nog allemaal andere kleurtjes.

Wat vinden jullie van mijn nagels?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!