zondag 24 februari 2013

Challenge | Day 12: Stripes.

Het is alweer tijd voor een challenge dag. Hadden jullie al door dat we nu niet meer in de 'basis kleuren' categorie zitten? Inmiddels zijn we overgestapt naar de patroontjes! Vorige keer konden jullie al mijn versie van polka dot nails zien en vandaag is het tijd voor streepjes. Voor de verandering heb ik een niet mijn nail art pennen erbij gepakt, maar ik vond nog een Essence striper achter in mijn kast, die ik maar eens ben gaan gebruiken.. Klik verder voor mijn nagels. x



Gisteren konden jullie al een review lezen van de mijn nieuwe NYC lakjes, een dan deze lakjes heb ik vandaag gebruikt. Zoals jullie kunnen zien is het de gele geworden. Een leuke vrolijke kleur. Ik kon weer een dieren nail art maken, door zwarte streepjes te maken à la maja de bij, maar ik heb maar gekozen voor gewone streepjes.


Ik heb met een striper horizontale lijnen op mijn ringvinger gemaakt. Een handig trucje om de streepjes zo recht mogelijk te maken, is door het kwastje stil te houden en je nagel te draaien. Ik weet niet waarom, maar het werkt wel! Ik heb hierna op mijn andere nagels een verticale streep gemaakt, wat ik achteraf redelijk zonde vind, omdat ik het simpel weg niet mooi vind. Maar ja, alles voor de streepjes..


Dit is heel makkelijk na te maken. Ik heb gewoon een gele onderkleur gebruikt en ben daar met paars/grijze glitter striper overheen gegaan. Je kan dit natuurlijk ook met alle kleuren van de regenboog doen, horizontaal, verticaal, alles kan!

Wat vinden jullie van mijn nagels?


1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!