zaterdag 23 februari 2013

Challenge | Day 11: Polka dots nails.


Tijd voor een nieuwe challenge dag: de polka dots nails! Ik denk bij polka dots altijd aan rood met witte stippen, niet à la paddenstoel, maar van die Spaanse danseressen, die eigenlijk helemaal nooit van die jurken aan hebben.. Maar toch denk ik er aan. Geen idee waarom ik hier aan denk, maar ik had hierdoor wel al snel mijn kleur keuze gemaakt. Klik verder voor mijn creatie. x


Vrolijke en zomerse nagels! Even een tipje tussendoor over polka dot nails. Ik ging eerst altijd maar wat random stipjes zetten, wat nooit echt mooi werd. Ik begin nu met een horizontale stippellijn in het midden van mijn nagel en maak dan een andere stippellijn met stippen scheef onder de andere stippen. Zo krijg je eigenlijk een diagonale stippellijn, wat meestal precies genoeg stippen geeft. 


Zoals je kan zien heb ik een rode kleur gebruikt en de 50's Girls Reloaded limited edition. Op mijn ringvinger heb ik met mijn witte Izgo nail art pen stippen gemaakt op de manier die ik hierboven beschrijf.

Wat vinden jullie van mijn polka dots?

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!