woensdag 20 februari 2013

Challenge | Day 10: Gradient nails.


Het is weer tijd voor een challenge dagje. Gradient nails zijn het vandaag. Tja, gradient nails? Wat is dat ook alweer? Je hebt ombre, waar je in dezelfde tint blijft en gradient is meer te vergelijken met 'dip dye'; twee hele verschillende kleuren die in elkaar overlopen. Ik heb vandaag weer een complete hand nail art, in plaats van alleen op mijn ringvinger en heb wel voor twee kleurtjes gekozen, maar toch twee verschillende.. Klik verder om naar mijn creatie te kijken. x


Er zijn verschillende manieren om gradient nails te maken, je kan twee kleuren op een sponsje doen en die telkens op dezelfde plek op je nagel stempelen, je kan ook je nagel in een kleur lakken en met een sponsje de andere kleur aanbrengen of de laatste manier die ik heb gebruikt; je nagels in twee kleuren lakken en in het midden stempelen om over te laten lopen. 


Ik heb twee kleuren roze gebruikt; een lichte roze met veel shimmer van Essence en een neon-roze lakje van Catrice uit de NEONaturals limited edition. Ik heb na ze gemengd te hebben, nog een laagje licht roze over de hele nagel gedaan, zodat hij nog net wat mooier overliep en overal glitter zat. 

Wat vinden jullie van mijn nagels?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!