maandag 18 februari 2013

Beauty | Lente trends 2013.

De lente komt er alweer bijna aan, volgens de meteorologische kalender al op 1 maart (volgens de astronomische kalender op 21 maart) en dan kunnen we op 1 juni weer genieten van de zomer. En van mijn verjaardag! Maar voor dat zo ver is, kunnen we eerst nog meedoen met alle lente trends. Vandaag ga ik de beauty trends van komend seizoen met jullie doornemen. Binnenkort komt de fashion versie natuurlijk ook nog! x



Frisse en fruitige 'Barbie' make-up.
In de lente komen veel jonge dieren, dus wij gaan voor jonge make-up; naturel, fris en fruitig. 

BB-cream.
In het vernieuwde assortiment van Essence en Catrice kwamen ze al voorbij: BB-creams. Steeds meer merken komen er mee, dus wel een trend te noemen.

Kort haar.
Lekker de beginnende zomerwind in je nek, dit seizoen is het in om kort haar te hebben. 

Geen of onopvallende mascara.
Eigenlijk een soort vervolg op de naturelle make-up is deze trend. Spinnenpoten wimpers passen niet bij een naturelle look. Dit seizoen is het in de mode om geen mascara op te doen of alleen een kleurtje en geen extra volume of al die andere poespas.

Bossige kleurtjes.
Hou je niet zo van naturelle make-up? Ga dan eens voor mosgroen of andere bossige kleurtjes. Vooral als je een lichte kleur ogen hebt, laat deze trend je ogen lekker opvallen.

Matte, fluweelachtige huid.
De 'perfect' skin; mat en zonder onzuiverheden. Ik ga toch liever voor de BB-cream..

Nude nagellak.
Een trend die ik altijd erg leuk vind bij anderen, maar waarvan ik zelf misschien maar één soort nagellak heb; nude nagellak. Essence (en volgens mij Catrice ook) heeft een speciale lijn met alleen maar nude lakjes.

Gewafeld-haar.
Erg leuk, maar ook erg veel werk. Vervang je krul of stijltang eens door een wafeltang.

Nonchalant/simpel haar.
Toch geen zin in wafelhaar? De 'ik-doe-niks-aan-mijn-haar'-look is ook in de mode.

Opvallende, dikke wenkbrauwen.
Deze winter was het ook al een trend; opvallende wenkbrauwen. Ik hoopte dat deze maar één seizoen bleef..

Gedraaide knotten.
Hoe je het maakt? Geen idee! Maar gedraaide knotten zijn helemaal in deze lente!

Wat vinden jullie van de trends van komend seizoen? Welke gaan jullie overslaan?

3 opmerkingen:

  1. Gewafeld haar sla ik weer eens over! Dat barst bij mij echt uit whaha, lijkt m'n haar echt onploft. Super leuk artikel en oh oh oh ik ben zo'n fan van natuurlijke looks <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!