vrijdag 22 februari 2013

Beauty | Beautykast update.



Omdat ik van opleiding ben veranderd, moest ik maar eens al het spul van mijn praktijk lessen opruimen. Ik heb de producten toegevoegd aan mijn beautykast, die inmiddels een puinhoop was geworden waar niks meer in paste. Veel dingen zaten nog in toilettassen verspreid door reisjes, dus ik vond het nodig om wat op te ruimen. Vandaag een update van mijn 'beautykast', dus ook een kleine stash update. x



Eerst een kleine overzichtsfoto. Ik heb een standaard kast van volgens mij de Formido. Er zitten vijf planken in en bovenop is ook nog plaats om te zetten. Volgens mij is hij ongeveer 1,80m hoog, de hoekjes aan de bovenkant steken wat uit, waardoor je daar ook dingen aan kan hangen. 

Bovenop:
Bovenop de kast (waar ik eerst een paar centimeter stof af kon halen, ahum..) heb ik links een bak staan van Xenos met back-ups, vakantieverpakkingen, samples en producten die ik nog niet heb gebruikt en dat eerst ook nog niet ga doen. Daarnaast staat een Andrélon tas met mijn opgemaakte producten en daarvoor staan mijn bodybutters en een pot masagecrème. Daarnaast staat nog een doos tissues, die ik scheef heb gezet zodat er geen stof in komt. 

Bovenste plank:
Bij deze plank hangen aan de zijkanten een puinsteen en wattenschijfjes. Op de plank zelf heb ik links een deksel van een opbergboxje staan met mijn parfum en daarnaast heb ik mijn deodorant staan. Daarnaast heb ik mijn reinigingsproducten gezet en ook staan hier wattenstaafjes. 

Tweede plank:
Op deze plank is waarschijnlijk het meest veranderd.. Ik heb mijn make-up weer uit mijn bureau gehaald en het weer terug in mijn kast gezet. Links heb ik mijn grote oogschaduwpaletten staan, met een bandeau en een klein spiegeltje. Daarnaast staat mijn Vogue box met links lipproducten en rechts oogpotloden, eyeliners en mascara's. Daarop heb ik een wit bakje staan met oogschaduws, daarvoor ligt oogschaduwbasis en mijn enige blush. Daarnaast heb ik een Starbucks beker staan met kwasten en daarachter een andere beker met sponsjes. Hiernaast heb ik een bakje staan met foundations, concealers en poeders. Hiervoor heb ik dag- en nachtcrème's staan.

Derde plank:
Op deze plank is niet veel veranderd. Mijn doos met nagellak staat er nog, inmiddels heb ik wel als mijn topcoats en 'speciale' lakjes in de nail-art en verzorgingbak staan. Daarnaast staat een grote fles met 70% alcohol en twee flesjes nagellakremover. Daarnaast heb ik een zakje staan nagelproducten die ik zelden gebruik. 

Vierde plank:
Op deze plank heb ik een bak met haarspullen staan, zoals krul-, stijl- en wafeltangen, haarelastiekjes, haarbanden, speldjes en borstels. Daarnaast heb ik mouse, haarlak, droogshampoo en nog wat haarproducten. Daarnaast liggen nog wat bandeau's en daarnaast allemaal maskertjes. 

Vijfde plank:
Niet echt meer een beauty plank, maar de onderste plank van mijn kast ligt vol met tijdschriften over beauty en nog een stapel Cosmo Girl's, daarbovenop liggen plastic tassen en er naast liggen toilettassen. Ik heb ook maar eens mijn prullenbak bij de kast neergezet, aangezien de wattenschijfjes en wattenstaafjes zich opstapelden op mijn vensterbank.. Ik moet nog wel de grond opruimen, maar dat komt nog wel.

Wat vinden jullie van mijn indeling?

2 opmerkingen:

  1. Wow! Jij hebt echt veel beauty spullen. Ik ben jaloers. haha. xmir

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!