zaterdag 19 januari 2013

Tag | This or That.

Op het moment dat ik deze blogpost schrijf heb ik deze tag nog maar één keer eerder gezien, maar op het moment dat hij online komt, is hij vast al vaker voorbij gekomen. Ik heb het over de, nog vrij nieuwe tag, This or That. De naam zegt het eigenlijk al; kies je dit of dat. Wel beauty gericht natuurlijk. Klik verder voor mijn antwoorden. x


Kleding

Lange mouwen of korte mouwen: Mij zie je altijd weinig met mouwen tot op mijn polsen. Zelfs midden in de winter rol ik mijn mouwen nog op tot mijn ellebogen. Niet kort, maar korter dan lang.

Jurken of rokken: Na even getwijfeld te hebben, heb ik toch maar voor rokken gekozen. De laatste tijd draag ik steeds meer rokjes. Eerst droeg ik wel eens jurkjes, maar ook vaak rol ik die op zodat het een shirt word. Maar als jurkje droeg ik ze nooit. Nu ik eindelijk een basic zwart rokje van de H&M heb, draag ik die toch best vaak.

Streepjes of ruitjes: Het liefst ga ik nog voor stippen, maar die staat er jammer genoeg niet bij.. Ik heb één trui met 'schooluniform' ruitjes, maar dan voel ik me toch weer een erg 'schoolmeisje'. Dus ik kies voor streepjes, die draag ik toch net wat meer..


Teenslippers of sandalen: Ik? Sandalen? Laat me niet lachen. Ik loop in de zomer 24/7 op teenslippers. De enige 'sandalen' die ik heb zijn gladiator-model en vind ik geen echte sandalen.

Sjaals of hoedjes: Ik vind hoedjes heel leuk, maar draag ze heel weinig, omdat ik er maar een heb. Een hele zomerse, dus voor in de winter niet echt geschikt. En sjaals draag ik net zo vaak als kettingen. En dat is best vaak.

Oorknopjes of oorhangers: Ik heb twee paar oorhangers en dan nog ongeveer 10 knopjes. Om een of andere reden vind ik knopjes leuker.


Kettingen of armbanden: Eigenlijk heb ik niet zo veel met armbandjes, maar vooral met kettingen en ringen. En dan vooral lekker grote kettingen.

Hakken of platte schoenen: Hmmm.. Moeilijke keuze.. Ik draag altijd graag hakken, maar toch net wat liever platte schoenen. Daar krijg ik niet zulke zere voeten van en kan ik wat langer op lopen.

Jasje of vest: Eigenlijk heb ik niet zo veel vesten en eigenlijk ook maar één jasje.. Maar die draag ik wel super vaak! Het is een zwart jasje van de H&M met een stoer tintje.


Make-up

Blush of bronzer: Makkelijke keuze, ik heb namelijk geen bronzer!

Lipgloss of lipstick: Lipgloss vind ik eigenlijk super irritant.. Het kleeft, al je haar blijft er in hangen en soms zie je het niet eens! Lipstick daar in tegen vind ik een stuk leuker! Ik draag het alleen veel te weinig..

Eyeliner of mascara: Ik kan gewoon niet omgaan met eyeliner! Ik kan echt geen rechte lijnen zetten..

Tumblr_m9zzu96wff1rpflz5o1_400_large

Foundation of concealer: Ik gebruik eigenlijk nooit foundation, omdat mijn huid zo droog is dat ik er alleen maar velletjes door krijg en de paar pukkels die ik heb, kan ik wegwerken met concealer.

Neutraal of kleur: Eerst koos ik altijd wel veel voor lekkere felle kleuren make-up, maar de afgelopen tijd, ga ik veel liever voor naturel.

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw: Als ik losse poeder gebruik zit gelijk mijn hele gezicht er onder.. Ik kan er echt niet mee omgaan..

Kwasten of sponsjes: Hoe heb ik ooit kunnen werken met die onnozele uiteenvallende sponsapplicators?

Tumblr_mf4q5r1qzm1rdmhvyo1_500_large

Nagels

OPI of China Glaze: Ik heb twee mini OPI lakjes in mijn stash en helemaal geen China Glaze.. Dus ik kies toch maar voor OPI. Ook al vind ik ze beide niet super goed..

Lang of kort: Niet super lang, maar het liefst net wat uitstekend. Jammer genoeg mag dit niet met mijn opleiding..

Acryl of natuurlijk: Voor school heb ik nu twee keer gelnagels gehad, dat vond ik nog wel mooi, maar acryl ziet er snel nep uit en dat vind ik niet echt mooi..

Felgekleurd of donker: Mij zul je niet echt vaak zien met zwarte nagels, dat vind ik een beetje too much.. Al te fel hoeft ook niet van mij trouwens.

Met nail-art of zonder nail-art: Ik ben een beetje lui, maar als ik weer eens mijn nagels lak is het eigenlijk nooit één kleur. Kijk maar naar de 31 Day Nail challenge..

Tumblr_megky1v6tr1qmw7bgo1_400_large

Body

Parfum of bodyspray: Ik hou er van om de hele dag door goed te ruiken. Met een bodyspray gaat dit niet lukken zonder hem 10 keer opnieuw op te spuiten. Ik heb er trouwens niet eens een!

Lotion of bodybutter: Mijn benen schilferen door een bodylotion heen. Nee, ik pak liever een lekkere dikke bodybutter!

Douchegel of zeep: Zo'n blok zeep? Nou nee, dat vind ik meer wat voor je handen, niet voor je lichaam. Het is wel zuiniger trouwens..

60517188713388771_2gslxiic_c_large

Haar

Krullend of stijl: Mijn haar heeft meestal een natuurlijke slag, maar is toch beter te beschrijven als stijl dan krullend.

Knot of paardenstaart: Een echte knot maak ik nooit, meestal een half afgemaakte staart, maar die zakt meestal uit. Nu ik mijn dip dye heb/had heb ik vooral paardenstaarten gedragen.

Schuifspeldjes of clipjes: Schuifjes zijn toch net wat handiger dan clipjes. Die zie je ook veel meer en hiermee kan je lekker haar vastzetten zonder dat het heel erg opvalt.

Tumblr_lk8yqujlvq1qcxwbyo1_500_large

Haarlak of gel: Ik heb niet eens een pot gel! Haarlak gebruik ik ook niet vaak, maar dat heb ik wel.

Lang of kort: Vroeger had ik altijd kort haar, maar met lang haar kan je zo veel meer!

Licht of donker: Van nature dan.. Vroeger had ik echt wit haar, maar ik door het zo veel te hebben geverfd is het nu donkerblond. Maar ik ben nu van plan om het nog wat donkerder te verven. Maar zwart zal het nooit worden!

Lok of pony: Vroeger had ik altijd een rechte pony, maar nu al een jaar een 'halve pony'. Oftewel: een soort scheve lok. Een rechte pony zal ik niet zo snel meer nemen, omdat het toch wel werk was om elke keer weer bij te knippen.

Los of vast: Ik vind het toch lekkerder om mijn haar even uit mijn gezicht te hebben, dan het er telkens in word gewaaid.

Criss-cross-bun-550x550_large

Overig
Regen of zonneschijn: Wie houdt er nou weer van regen? Ik heb toch liever dat het droog is en lekker de zon op mijn gezicht schijnt.

Zomer of winter: De winter maakt me blij. Vooral de sneeuw. De kou is wat minder, maar de feestdagen zijn natuurlijk ook super leuk!

Tumblr_mf3o5pud971qeogcco1_400_large

Herfst of lente: De herfst vind ik niet bepaald leuk, met al het regen en onweer en storm en ga zo maar door.. Ook vind ik het heel leuk hoe dan alle net geboren lammetjes de wei in komen en de bomen weer gaan bloeien.

Chocolade of vanille: Chocola is lekker, maar na een reep hoef ik ook echt niet meer. Maar van vanille kan ik gewoon niet genoeg krijgen. De geur is verrukkelijk, de smaak is hemels en wauw. Vanille is mijn all-time favourite.

Hebben jullie deze tag ook al gedaan of gaan jullie hem nog doen? Laten jullie het me weten in de comments?

1 opmerking:

  1. Misschien ga ik deze tag nog wel doen :) Leuk ingevuld en volgens mij is deze niet zo nieuw of was er een andere die er heeel veel op lijkt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!