zondag 20 januari 2013

Shoplog | SIX, Hema, Kijkshop en Trekpleister.

'Sanne, heb je nou alweer geshopt?' Ja sorry ik kan er ook niks aan doen! Ik hoorde overal al dat Catrice en Essence afgeprijsd was, dus dat mocht ik niet missen! Eenmaal in de stad aangekomen, bleek het nog niet zo te zijn bij de Kruidvat waar ik was. Maar ik en de twee vriendinnen waar ik mee was, lieten de lol niet verpesten, we gingen gewoon naar andere winkels om te shoppen! Klik verder om te zien wat ik heb gekocht. x



Eerst gingen we naar de SIX, die net een groot nieuw filiaal heeft geopend in de stad. Een super leuke winkel! Met een muur vol met Sale producten! Ik vond deze leuke oorbellen verstopt en moest ze meenemen. Ze kosten €2. Heb je geen SIX in €de buurt? In sommige V&D filialen zit hij ook.

Hierna gingen we naar de Hema. Eerst namen we een lekker broodje en daarna gingen we nog snel even kijken. Ik had al veel over dit To Do-lijstje gehoord en vond hem wel handig. Na even zoeken vond ik hem eindelijk en heb hem afgerekend voor €3.

De laatste tijd knappen erg veel elastiekjes bij mij omdat ze al zijn uitgerekt en dan net niet nog een keer om mijn haar passen. Tja, dan knappen ze.. Ik was dus nodig toe aan een paar nieuwen. Bij de Kijkshop krijg je altijd 75% korting op sieraden en blijkbaar ook voor deze elastiekjes, want ik betaalde er maar €0,75 voor!

 
Ook heb ik bij de Kijkshop deze leuke robot ketting gekocht. Voor maar €2,99 kon ik hem niet laten hangen! Ik word er gewoon helemaal vrolijk van..

Ook heb ik bij de Kijkshop nog een ketting gekocht met een kroontje, maar jammer genoeg is deze na één dag dragen al geknapt.. Gelukkig had ik de bon en alles bewaard voor de shoplog en ik ga hem snel laten ruilen voor een andere.

Iets wat ik stiekem al eerder heb gekocht is deze bodybutter van Superdrug. Ik had vorige week een afspraak, maar was nogal vroeg, dus liep even de Trekpleister in, die er vlak bij zat. Ik kom daar normaal nooit, maar zag ineens de Superdrug producten liggen. Ik rook en aan en moest het gewoon kopen! Voor maar €2,49 heb ik nu een hemelse geur in een potje.. Binnenkort krijgen jullie te horen of hij ook hemels werkt..

Wat vinden jullie van mijn koopjes? En welke dingen willen jullie nog een keer terug zien in een blogpost?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!