zaterdag 26 januari 2013

Shoplog | Essence en Catrice sale.

Omdat in februari het assortiment van Essence en Catrice word vernieuwd, is er overal uitverkoop. Ik heb daarom afgelopen maandag flink geshopt, voor de eerste keer in een Kruidvat met tweede Essence schap, die vlak bij het station in Leeuwarden blijkt te zitten. (Snekertrekweg, voor de friesen onder ons..) Klik verder voor mijn aankoopjes. x



Essence Nail Art Magnet; 02 Magic Star - €1,99 €1,00
Essence Nail Art Magnetics; 09 Magic Red Carpet - €1,99 (blijft in assortiment)

Essence Nail Art Special Effect Topper; 13 Mrs and Mr Glitter (links) - €1,89 (blijft in assortiment)
Essence Nail Art Special Effect Topper; 02 Circus Confetti (rechts) - €1,89 (blijft in assortiment)

Essence Season of Extremes (oude limited edition); 02 Brightsmates (roze-oranje) - €1,00 (uitverkoopbak)
Essence Season of Extremes (oude limited edition); 03 We Are All Bright (turkoois-paars) - €1,00 (uitverkoopbak)
Essence Colour3; Ticket to the show | Front Row Or Backstage? (zwart) - €2,89 €1,45
Essence Colour3; Shopping Trip in Soho | Party All Night Long (roze) - €2,89 €1,45

Essence Colour&Go; 127 I Love Bad Boys (blauw) - €1,00
Essence Colour&Go; 109 Off To Miami (neon roze) - €1,69 (blijft in assoritment)

Catrice Ultimate Colour; 200 More Is More - €3,99 €2,00
Essence Stay With Me lipgloss; 01 Me And My Icecream - €1,00 (uitverkoopbak)

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

2 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je geshopt! Die glitterlakjes heb ik ook en die zijn echt geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!