vrijdag 25 januari 2013

Review | Superdrug bodybutter; Mango & Papaya.

Begin deze week konden jullie al lezen dat ik laatst wat vroeg op een afspraak was en nog maar even de Trekpleister in dook en deze Superdrug bodybutter kocht. (Klik hier voor de shoplog.) Normaal ga ik bijna nooit naar de Trekpleister en ik was ook vergeten dat er ook in Nederland Superdrug producten worden verkocht. Het is geen groot assortiment, maar het is te koop. Ik kocht zoals ik al zei een bodybutter. Klik verder voor mijn mening over dit product. x


Superdrug is een soort Engelse Kruidvat en heeft ook een eigen merk, dat nu dus ook in Nederland te koop is. Superdrug is, volgens mij, alleen te koop bij Trekpleister.


Ik heb de geur Mango & Papaya. Hij is ook verkrijgbaar in Coconut & Shea Butter, maar ik hou niet zo van kokos. Ook zijn van beide geuren bodylotions te koop. Zoals ik al zei, kan je de bodybutters kopen bij Trekpleister voor €2,49. De bodylotion kost wat minder, deze kost: €2,29.


''Treat yourself - and leave your skin feeling silky soft, supple and smooth with natural extracts of mango and papaya. This luxurious body butter is rich, non-greasy and easily absorbed.'' Volgens Superdrug zelf word je huid zijdezacht, soepel en glad. Ook beloven ze dat deze body butter rijk is, niet vet en snel intrekt. De ingrediëntenlijst ziet er ook niet verkeerd uit. 


De bodybutter is niet keihard, maar ook niet bodylotion vloeibaar. Hij is lekker jelly. Hij trekt inderdaad lekker snel in, maar laat wel een vettig laagje achter. Hij voed je huid goed, maar mijn droge knieën kunnen wel wat meer voeding gebruiken. Voor een super droge huid is hij dus niet genoeg, maar als je een droge, maar niet super droge huid hebt, is hij geschikt. 



Zoals je ziet, kan je wel precies zien waar ik bodybutter heb gepakt. Met het kleine beetje wat ik pakte kon ik makkelijk mijn hele onderarm insmeren, hij is dus erg zuinig in gebruik. En dan de geur.. Hemels! Hij ruikt echt super tropisch en je ruikt echt alleen mango en papaya en verder geen chemische stofjes. Als ik nu een body butter gebruik, is het altijd deze. Ik ben gewoon verliefd op de geur!

Hebben jullie ook producten van Superdrug? En gaan jullie deze body butter ook kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!