vrijdag 11 januari 2013

Personal | Inspirational quotes.

Vorige week schreef ik nog over dingen die me inspireren, maar soms is dat niet genoeg of gebeurd het gewoon niet. Soms heb je gewoon even een inspirerende quote nodig om je dag mee door te komen. Geluk zit in een klein hoekje, maar vreugde zit op heel veel plekken. Omdat iedereen dat soms even vergeet, heb ik vandaag 10 inspirerende quotes die je dag een stuk beter maken. En voor de mensen die niet zo goed zijn in engels; ik heb de vertaling er maar even bij gezet.. Tip: like dit bericht via Bloglovin' zodat je hem altijd terug kan vinden als je je dag even niet hebt! x


Niet elke dag is goed, maar er zit iets goeds in elke dag. Deze ga ik maar eens boven mijn bed hangen.. 


De truc is om van het leven te genieten. Wens je dagen niet weg, wachtend op een betere. 

Ze veranderde haar niet kunnen in kunnen en haar dromen in plannen.

Ga vol vertrouwen in de richting van je dromen! Leef het leven dat jij je voorstelt.

Geloof in jezelf en alles wat je bent. Weet dat er iets in je is dat groter is dan alle obstakels. Deze komt naast de eerst quote te hangen!

Loop der jaren heb ik geleerd dat wat het belangrijkst is aan een jurk, de vrouw die hem draagt. Toch even een fashion quote tussendoor..

Voor mooie ogen; kijk naar het goede in anderen. Voor mooie lippen; spreek alleen aardige woorden. En voor een goede houding; loop met de gedachte dat je nooit alleen bent. 

Ik geloof in sterk zijn als alles lijkt mis te gaan. Ik geloof dat blije meisjes de mooiste meisjes zijn. Ik geloof dat morgen een andere dag is, en ik geloof in wonderen.

Word elke ochtend wakker met de gedachte dat er iets geweldigs gaat gebeuren.

Vreugde is geen doel; het is een bij-product.

Hebben jullie ook een quote die altijd in je hoofd blijft hangen en je minder leuke dagen weer goed maakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!