woensdag 23 januari 2013

Personal | Gewonnen; Dr. Van der Hoog maskerverwenset.


Alweer een tijdje geleden kwam ik op een avond na een drukke dag werken thuis en zag dat ik een nieuw privébericht had op Twitter. Een leuk berichtje van de twitter van Bol.com Beauty, dat ik een Dr. Van der Hoog maskerverwenset had gewonnen. Ik hoefde alleen mijn adres te mailen en een paar dagen later zat het pakketje in de brievenbus. Vandaag neem ik met jullie door wat er in het pakket zat en waar je hem kunt kopen, want gelukkig kan je hem ook zo kopen. x



De set die ik heb gewonnen is de Dr. Van der Hoog Luscious Luxury maskerverwenset. Zoals je ziet zitten er vier maskers in: Romantic Roses, Passionate Pearl, Charming Chocolate en Crazy Cranberry. Ik heb de set gewonnen via de twitter van Bol.com-Beauty, maar ik kon de set niet vinden op Bol.com. Hij is wel te koop, bij o.a. Drogisterij.net voor €7,50. Per stuk zijn de maskers €2,10, dus je bent met deze set ben je 90 cent goedkoper uit. Niet veel, maar toch leuk meegenomen. 


Zo ziet het pakket er van binnen uit. De masker zitten goed beveiligd, zodat ze er niet uit kunnen vallen. Achterop de verpakking staat nog wat uitleg over Dr Van der Hoog en over de maskers. 

Uitleg over Dr Van der Hoog.
Romantic Roses
Passionate Pearl
Charming Chocolate
Crazy Cranberry

Romantic Roses: Ontspannend en egaliserend.
Passionate Pearl: Poriënverfijnend en matterend.



Charming Chocolate: Eufotiserend (humeur verbeteren) en revitaliserend (opknappen).
Crazy Cranberry: Voedend en beschermend.

Van welke maskers willen jullie snel een review zien?

1 opmerking:

  1. Veel plezier van je prijs, altijd leuk om iets te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!