zondag 27 januari 2013

Personal | Favorites from now. #1

Jullie kennen het vast wel van andere blogs; favorieten van de maand. En bij sommige soms zelfs van de week. Waarschijnlijk word het wel elk einde van de maand, maar ik noem het toch Favorites from now, oftewel; favoriete van nu. Klik verder voor mijn lijstje van dit moment, met natuurlijk allemaal verschillende soorten producten. x



Favoriete parfum: Playboy Play It Sexy.
Dit is zeker weten het parfum die ik het meeste pak uit mijn verschillende flesjes. Hij gaat telkens sneller leeg.. Hij ruikt lekker zoet en fruitig. 

Favoriete crème: Essence My Skin.
Dit is echt al meer dan een jaar mijn favoriete dagcrème. Ik gebruik deze elke ochtend en mijn huid blijft goed gevoed met bijna geen schilfers. Ik ben laatst na lang twijfelen even overgestapt op een andere crème om te testen voor jullie, maar daar reageerde mijn gezicht super slecht op.. Dus toen heb ik snel deze er weer bij gepakt!

Favoriete masker: Kruidvat Fruity Botanicals; Anti Frizz haarmasker.
Met dit winterse weer is je haar constant hartstikke statisch en met dit masker word het gelijk veel minder! Als ik dit masker niet gebruik, staat mijn haar gelijk alle kanten op.. Binnenkort komt hier een review over waar ik het er uitgebreider over heb. 

Favoriete deodorant: Rexona Ultra Dry Cotton. 
De laatste tijd draag ik bijna alleen nog stick en roller deodorant. Ik heb het gevoel dat deze een stuk meer zweet tegen houden dan een spray. Met deze deo ruik je de hele dag door fris.

Favoriete scrub: Body Scrub Seasalt in de rozengeur.
Een lekkere super low-budget scrub van de Action. Hij is lekker grof en scrubt daardoor lekker ruw. Voor dit weer misschien wel net wat te ruw voor mijn droge gevoelige beentjes, maar voor de rest van mijn lichaam vind ik hem erg lekker.

Wat zijn jullie favorieten op dit moment?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!