dinsdag 29 januari 2013

Fashion | Voorjaarscollectie wishlist.


Het winterweer is nog in volle gang, maar toch liggen alle lente/zomer collecties alweer in de winkel. Aangezien ik nog steeds eigenlijk alleen maar zomerkleren en sinds kort ook winterkleren heb, heb ik voor de lente maar eens een wishlist gemaakt van de H&M en C&A. Bij H&M kom ik vaak in de winkel en met de webshop van C&A heb ik goede ervaringen. Eigenlijk kom ik ook niet bij veel andere winkels voor kleding.. Klik verder voor mijn wishlist. x 
C&A heeft geen grote lente/zomer collectie, maar ik heb vier leuke kledingstukken gevonden. Eens zien of ze bij de H&M meer hebben..




Hebben jullie ook al een lente wishlist? En wat vinden jullie van mijn wishlist?

2 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist.. Ik heb eigenlijk nog geen wensen op kleding gebied!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die bloemenbroek van de C&A is echt mooi! Ik koop eigenlijk nooit wat van de c&a, misschien moet ik er wat meer kijken! En dat laatste kleedje van de h&m, LOVE!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!