zondag 13 januari 2013

Fashion | Overgeslagen trends.

Natuurlijk zijn er veel verschillende trends die af en aan lopen. Met de meeste trends ga ik wel mee, maar andere kledingstukken zul je nooit in mijn kledingkast vinden, omdat die gewoon niet bij me passen. Bij sommige mensen vind ik deze trends echt geweldig staan, maar als ik er iets van aanpas.. Klik verder voor mijn lijstje met deze trends. x


'Huh? Elke vrouw heeft toch wel één blazer in haar kledingkast hangen?!' Nou nee, ik niet.. Bij andere mensen vind ik het er echt super leuk uit zien, maar als ik er een aan trek heb ik het gevoel dat ik naar een belangrijke vergadering ga of als ik een zwarte aan heb soms zelfs naar een begrafenis! Ook werkt mijn lichaam niet echt mee. Zit hij boven goed, slobbert hij beneden weer als een gek. Zit hij beneden goed, kan ik mijn armen niet meer bewegen.. Tja, deze trend sla ik maar over dan..

SKIP SKIP SKIP! Sorry voor de mensen die hier van houden, maar ik vind dit gewoon helemaal niks.. Bij sommige mensen staat het, maar ik vind het al snel ordinair staan. Vooral als er ook nog een dierenprintje in zit verwerkt. Zo'n bodywarmer vestje vind ik trouwens wel leuk, maar als jas..

Bling bling! Een paar pailletten vind ik leuk, maar zoals op bovenstaande kledingstukken vind ik echt te overdreven. Het zwarte shirt rechts vind ik nog wel kunnen, maar die schoenen! Nee, te opvallend als je het mij vraagt.. 

Welke trends skippen jullie?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!