donderdag 10 januari 2013

Fashion | Mijn 2012 outfits.

2013 is alweer even bezig, maar vandaag ga ik wat doen dat nog met 2012 heeft te maken en ik al op verschillende andere blogs heb gezien. 'Mijn 2012 outfits'. Je zou het bijna een tag kunnen noemen, want het is eigenlijk een opdracht die je moet doen. De naam verklapt misschien de opdracht al; in 2012 heb ik verschillende outfits geplaats en daar ga ik vandaag mijn mening over geven. Draag ik het nog steeds, zou ik het weer eens achter uit de kast halen of was het gewoon een grote flop? Klik verder om naar mijn outfits te kijken. x


Er zitten trouwens ook nog 2 outfits uit 2011 bij, omdat het anders zo weinig waren..

Bij deze eerste foto zou je denken dat mijn smaak niks is veranderd, maar ik heb de volgende foto's al gezien en man oh man, wat bezielde mij op sommige momenten.. Deze outfit moet ik echt weer vaker dragen! Ik vind het nog steeds super jammer dat de bambi ketting kapot is gegaan en ik mijn neppe uggs zo vaak heb gedragen dat je mijn sokken kon zien vanaf de onderkant.. Uggs moet ik zeker weer kopen en jammer genoeg is de ketting niet meer te koop.. Dus als iemand hem nog heeft en nooit om heeft.. Denk er eens over na om hem weg te geven. Aan mij. Ofzo. Dan ben ik super blij! Haha!

 
Kijk hier komt het al.. Wat bezielde me hier? Volgens mij was het ook december 2011 toen ik deze trui voor het laatst aan had.. Hij jeukt, je zweet je kapot en hij zit matig lekker. En dan die korte broek en zwarte legging erbij.. Facepalm. Kei-harde face-palm.

Eigenlijk zijn dit twee outfits die ik op mijn verjaardag droeg. Het zwarte jasje is nog steeds een favoriet en het bloemenjurkje draag ik ook steeds weer vaker. De sleehakken draag ik ook bijna even vaak als gewone gympen en het shirt draag ik op 'thuis' dagen, omdat hij door het wassen nogal is uitgerekt..

Mijn oud en nieuw outfit was bijna hetzelfde als deze, alleen een ander shirt, geen ketting, geen ring en andere oorbellen. Ik vind het bovenste deel ook niet echt bij de broek passen, maar heb geen idee hoe het anders moet.. 

 
Deze schoenen gingen na de foto gelijk weer uit. 11 cm om je enkels op te breken. Ik draag ze echt nooit meer.. Het blousje draag ik nog wel vaak, net als de broek, ook wel samen, maar toch altijd met een ander hemdje en met de blouse half dicht en zonder riempje.. Dat riempje past er niet echt bij..

 
Ik droomde gisteren nog over dat er weer een warme dag aan kwam en ik eindelijk weer deze toffe outfit aan kon! Ik ben hem nog niet vergeten en dat zegt wat! Deze komt in de zomer zeker mijn kast weer uit!

Wat een grap deze outfit. Die legging draag ik sowieso bijna nooit meer, aangezien ik hem nu wat 'te opvallend' vind.. En de jumpsuit is nog best moeilijk om te combineren.. Misschien dat ik hem ooit nog zo ga verknippen tot ik een jurkje heb, dan ga ik hem misschien vaker dragen, maar deze outfit. Een grote nul.

Ik vind nog steeds dat deze outfit verdacht leuk staat. Omdat het shirt echt precies dezelfde kleur heeft als de bloemen op de legging. Ik heb deze legging echt één keer gedragen met deze outfit, maar verder weet ik niks om hem mee te combineren.. 

 
Dit was mijn laatste blogpost voor ik tijdelijk stopte. Deze blouse zou ik volgende keer weer los dragen in plaats van er in. En ook vind ik de combinatie van dit rokje, deze legging en deze hakken altijd wat 'moeilijk' aangezien het lijkt alsof mijn benen twee meter zijn.. Maar kijk eens terug naar de eerste outfit.. Zelfde blouse.. Zoek de verschillen..

Wat vinden jullie van mijn outfits? Hebben jullie deze 'tag' ook al gedaan of gaan jullie hem nog doen?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!