dinsdag 22 januari 2013

Fashion | Lookbook inspiration.

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een blogpost heb gemaakt met allemaal inspiratie die ik heb opgedaan via Lookbook.nu. Ik vond het wel weer eens tijd om outfits van anderen te laten zien, in plaats van de outfits die ik voor jullie heb gecombineerd via de H&M site. Zo zal ik sommige dingen niet snel combineren, terwijl het eigenlijk heel leuk staat. Lookbook.nu is een site waarop mensen hun outfit plaatsen om inspiratie te geven aan anderen. x



Iets wat ik moeilijk vind te combineren is een broek of rokje met een drukke print. Kleding met een 'rare' kleur vind ik zelfs als moeilijk! Maar hier is een leuke manier om een druk rokje te combineren.

Ook vind ik gewoon een simpele blouse nog best moeilijk te combineren, omdat het heel snel 'te' netjes staat. In deze outfit ook en ik zal hem ook niet snel naar school dragen, maar de gekleurde steentjes op de kraag vind ik wel een extra leuk effect geven.

Aan de ene kant is dit een best chique outfit, maar aan de andere kant word hij door het biker jasje (in haar hand) weer een stuk stoerder gemaakt. Ze laat ook het shirt mooi uitkomen door de rest zwart te houden. Ook even een complimentje voor haar haarkleur!

Misschien niet een alledaagse outfit, maar let even op het rokje.. Wat eigenlijk een jurkje is! Is het te koud voor een zomerjurkje, gewoon een shirt of trui er over heen gaat dus prima!

Mijn smaak: Chique maar comfi. Een stoer overhemd over een bordeaux rood rokje. Ook vind ik zulke grote kettingen heel mooi, maar ik heb er zelf nog geen. 

Gewoon een simpele comfi outfit, niks speciaals. Maar dat is ook niet altijd nodig, toch?

Ik vind het echt leuk hoe ze dit overhemd-jurkje draagt. Maar verder vind ik de legging en de schoenen echt vreselijk.. 

Net als de meeste andere is deze outfit niet zo speciaal, maar toch vind ik hem verdacht leuk. Alleen de sokken vallen wat tegen, omdat dat niet echt mijn smaak is. Maar de nette kleren met het jasje vind ik gewoon een leuke combi.

Ik vind de laatste tijd zulke legerbroeken super leuk, maar ik vind ze ook weer moeilijk te combineren.. Misschien hangt er snel een in mijn kledingkast, aangezien hij met best veel dingen te combineren is.

Deze outfit is dan misschien niet echt speciaal, maar de blauwe blouse geeft iets speciaals. 

Wat vinden jullie van de door mij uitgekozen outfits?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!