zaterdag 5 januari 2013

Fashion | H&M outfits.

De laatste tijd zit ik steeds minder op Polyvore om outfit collages te maken, maar ik gebruik de laatste tijd steeds vaker de app op de H&M site, waar ik ook al eens eerder een blogpost mee heb gemaakt. Ik heb weer vier compleet verschillende outfits gecombineerd, van oorbellen tot schoenen. Van avondje uit tot avondje op de bank. Klik verder om mijn creaties te bekijken. x



Een filmavondje met vriendinnen. De eerste outfit is een simpele maar toch vrolijke outfit. Het koraalkleurige jurkje springt er uit en maakt de outfit vrolijk, net als de glitters achterop de schoenen. Ik heb het jurkje gecombineerd met een basic zwarte legging, zwarte sjaal en een grijze/poederkleurige blazer. Leuk te dragen met los haar.

Een romantisch diner voor twee. Het welbekende Lana Del Rey printje. Op een 'blouse' deze keer. Zo een die van onderen poft, hoe heet dit ook al weer? Nou ja, gecombineerd met een basic zwart rokje, een basic panty en GLITTER HEELS! Whoehoee! Ik vind deze schoenen echt super en geven een lekker feestelijk tintje. De chunky ketting, de clutch en de onopvallende armband geven nog net even het puntje op de i. Gecombineerd met mooi gekruld haar. 

Een avondje op de bank. Oke, ik geef toe, als ik een avondje op de bank doorbreng doe ik dit het liefst in mijn pyjama, maar ik dit zou ook prima kunnen. Een lekker comfi vest met een basic wit shirt, een roze broek en bruine laarsjes. Je haar in een staart en nog wat leuke armbandjes en klaar is je outfit. 

Voor de afterparty. De eye catcher van de avond; de paillettenjurk. Een mooie donker turkoois jurkje met turkooise hakken en zwarte legging. En voordat de afterparty begint draag je nog lekker een licht roze blazer en een roze sjaal. Voor het extra feestje; de clutch. Je haar mooi krullen, flink wat haarlak er in en klaar voor het feest!

Wat vinden jullie van mijn outfits?

1 opmerking:

  1. Bijna alles zou ik ook zo kunnen dragen, alleen de laatste vind ik niet super.
    De derde vind ik het mooist.

    Liefs, Romy
    www.muchable.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!