donderdag 17 januari 2013

Fashion | By... Louise Roe.

Een nieuw soort blogpost op xminimuis: Fashion By. Een blogpost waarin ik me verdiep in de kleding style van bepaalde beroemdheden. En dan vooral de mensen waarvan ik vaak denk 'heeft ze vandaag alweer zulke leuke kleding aan!' Vandaag ga ik beginnen met Louise Roe. Louise wiee? Louise Roe. Also known as: Plane Jane. x


Louise Roe (geboren op 3 december 1981) is een Engels tv-presentator, model en mode journalist. Ze is vooral bekend als presentatrice van BBC's The Clothes Show, E! 'S Fashion Police, E!' S Perfect Catch en voor ons waarschijnlijk Plain Jane. Een serie op MTV waar ze verlegen meisjes een blind date geeft met een jongen waar ze al jaren verliefd op zijn, inclusief make-over.

 
Foto 1: Een super leuke en simpele outfit als je het mij vraagt! Iets wat ik zo leuk vind aan haar kleding style. Een lekker comfi kanten shirt met een high waisted blauw broekje. Nog wat sieraden om het af te maken en klaar! 
Foto 2: Wat ze vaak draagt zijn opvallende schoenen. Bijna elke keer als ik haar zie heeft ze wel weer een abnormale kleur schoenen aan. Hier gele schoenen bij een leuk blauw met paars bloemig jurkje. De bronzen riem maakt het weer lekker Louise Roe.

 
Foto 1: Iets wat je mij ook wel ziet dragen; een lekker comfi vestje op een leuke jumpsuit. Ze heeft echt haar eigen style wat ik zo leuk aan haar vind. Lieve bloemetjes combineren met een stoer biker jasje.
Foto 2: Het jasje vind ik eigenlijk niet zo mooi, maar toch vind ik dit een hele geslaagde outfit. Ook weer lekker simpel, maar toch opvallend. Vooral het mutsje maakt het af!



Foto 1: Ik vind zo'n kleur bruin echt moeilijk te combineren, eigenlijk past het alleen bij zwart. Louise draagt het op deze foto ook met alleen zwart, maar laat de kleur ook weer terug komen in haar tas en schoenen, zodat het niet eentonig word. 
Foto 2: Volgens mij staat echt alles haar goed. Er zijn veel mensen waarbij dit jurkje echt niet zou staan, maar bij haar vind ik hem erg leuk! Ook al valt de jurk al erg op, ze combineert het nog leuk met oranje armbandjes en gekleurde schoenen, maar toch is het niet overdreven als je het mij vraagt.


 
Foto 1: Weer een van mijn favoriete stylen: comfy maar chic. Ik heb eigenlijk geen woorden voor deze outfit, ik vind het echt tof hoe ze dit allemaal combineert en het dan ook nog allemaal bij elkaar staat.
Foto 2: Een lekker opvallend kleurtje weer wat minder opvallend maken voor er bruine dingen bij te dragen. Niet echt een kleur die ik snel zou dragen, maar op deze manier zou het nog prima kunnen!


 

Foto 1: Laten we ons ook nog even in haar haarstyle verdiepen.. Het vaakst zie ik haar met dit kapsel. Simpel gekruld van onderen. Zo staat het heel chic, maar kijk maar wat foto's terug: het kan ook heel comfy staan.
Foto 2: Ook heeft ze vaak iets in haar haar, een haarbandje, een bloemetje of een leuk hoedje. Zoals je op deze foto's ook duidelijker kan zien houd ze haar make-up ook altijd vrij basic en naturel, maar toch een prachtvrouw als je het mij vraagt.

Wat vinden jullie van Louise haar style? Zouden jullie het ook dragen?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!