woensdag 30 januari 2013

Challenge | Day 9; Rainbow nails.

Tijd voor challenge dag 9; regenboog nagels! Tja, hier kan je eigenlijk niet zelf wat bedenken, het moet gewoon een regenboog zijn! Gelukkig zijn er nog veel verschillende manieren om dit te doen. Een regenboog per nagel of op al je nagels één kleur? En doe je dan alleen op de top van je nagel of over je hele nagel? Horizontaal over verticaal? Zijn er ook wolkjes? Eigenlijk heel veel keuze dus! Ik heb gekozen voor een trend die nu bezig is: een gekleurde french tip. Met alle kleuren van de regenboog natuurlijk! x



Een trend die ik nu veel voorbij zie komen is een gekleurde french tip. Je hebt natuurlijk de normale french manicure met witte tip, maar het kan ook met andere kleuren. Het is vrolijk, fel, maar toch redelijk netjes. Je kan het met alle kleuren doen, met glitters of mat, alles kan! Ik heb zoals ik al zei gekozen voor de kleuren van de regenboog; op elke nagel een ander kleurtje.


Eigenlijk is het heel simpel. Ik heb gewoon met paars, blauw, groen, geel en rood een french tip gemaakt. Ik heb dit gewoon gedaan met het kwastje van de nagellak. Heel simpel, binnen 5 minuten gedaan.


Op mijn beide pinken heb ik paars en op mijn  beide duimen heb ik rood, zodat hij mooi overloopt.

Wat vinden jullie van mijn creatie? Gaan jullie dit ook proberen?

1 opmerking:

  1. Heb je wel een topcoat erover? Leuk gedaan, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!