zondag 27 januari 2013

Challenge | Day 8; Metallic nails.

Het is alweer tijd voor dag 8 van de 31 days nail challenge. Vandaag is het tijd voor metallic nails. Wat kan je daar nou bij denken? Zilver? Maar verder houd het ook wel op bij mij.. Ik heb daarom weer eens mijn zilveren glitters uit de kast gehaald om lekker shiny en opvallend te doen. Misschien niet echt metallic, maar wel opvallend zilver. Klik verder voor mijn creatie. x



Geen inspirerend iets vandaag. Ik had gewoon weer eens zin om mijn glitters erbij te pakken! Glitters zijn misschien wat moeilijk te gebruiken, zonder dat alles er onder zit, maar deze keer viel het wel mee. Lees verder voor mijn tips.


Ik heb eerst al mijn nagels zilver gelakt. Daarna heb ik alles klaar gelegd om te beginnen met de glitters. Ik heb een papiertje onder mijn vingers neergelegd en daarna op mijn ringvinger een extra dikke laag nagellak gedaan. Ik heb hier toen gelijk de glitter overheen gestrooid en toen de truc: ik heb het aangedrukt. Wacht even een minuutje en doe er dan een laagje, (of twee..) topcoat overheen. Hierna heb ik de glitters die op het papiertje waren beland terug gedaan in het flesje door het papiertje als een kokertje te rollen en daarna heb ik voorzichtig mijn handen gewassen om de overige glitters er af te krijgen.


Ik heb een zilvere lak van Miss Sporty gebruikt en de glitters komen uit een hobby winkel. De techniek die ik gebruik is ongeveer hetzelfde als bij Caviar nails, maar dat zijn kleine bolletjes. Ook leuk om te proberen!

Wat vinden jullie van het resultaat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!