zaterdag 26 januari 2013

Challenge | Day 7: Black and white nails.

Pfoe, het is alweer een tijdje geleden dat ik een challenge dag heb gedaan. Nee nee, ik ben het niet vergeten. Ik heb er gewoon geen tijd voor! Vaak als ik thuis kom van school is het al donker, dus kan ik geen foto's meer maken.. Maar vandaag is het tijd voor dag 7: Black and white nails! Ik vond toevallig net vorige week een leuke tutorial op Youtube die ik eens wou proberen en heb dat met zwart en wit gedaan. Klik verder om te zien wat ik heb gemaakt. x



Ik ben geïnspireerd door de nagel tutorial van, voor de meeste van jullie denk ik wel bekende, Michelle Phan. In deze tutorial maakt ze look-a-likes van nagels waar een stukje kanten stof op is geplakt. (Klik hier voor de tutorial.)


Ik heb eerst mijn nagels in het wit gelakt en mijn ringvinger zwart. Daarna heb ik vlekken op mijn nagels gemaakt met de andere kleur en met de propjes plastic folie (dit kan ook met een plastic zakje) het 'kanten effect' gemaakt. Wel nagel per nagel natuurlijk!


Ik heb voor deze nagels slechts twee kleuren gebruikt: zwart (DA Color & Shine 019) en wit (Hema Long Lasting nailpolish 809), net zoals de opdracht. Je zou ook nog in het 'gekleurde uiteinde' een leuke neon kleur kunnen mengen, om wat meer kleur in het geheel te krijgen.

Wat vinden jullie van mijn nagels? Gaan jullie het ook proberen?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!