zaterdag 19 januari 2013

Challenge | Day 6: Violet nails.

Het is alweer tijd voor een nieuwe challenge dag! Violet deze keer. Oftewel paars. En waar denk je aan bij paars? ... Geen idee! Vandaag dus ook geen dierenprintje of bloemetjes tuin, ook al denk ik bij violet wel aan bloemetjes.. Maar ik dwaal af. Paars. Er zijn veel soorten paars. Ik ging wat heel moois proberen, maar dat mislukte natuurlijk dus nu heb ik iets abstracts. Meer kan ik er niet van maken. Klik verder voor mijn creatie. x


Mijn idee was om deze tutorial te doen, maar dat ging na 5 keer nog verkeerd en toen was ik zo gefrustreerd dat ik met mijn saté prikker over mijn hele nagel ging en er kwam nog best wat leuks uit als je het mij vraagt. Erg kunstig en uniek.


Ik heb eerst mijn nagels in een paarse kleur van Catrice gelakt en op mijn ringvinger heb ik een lila kleur van NYC gedaan. Ik zou daar op met dezelfde paars de tutorial van hierboven doen. Maar dat ging mis dus ging ik meer vegen en meer streepjes maken, nog een drupje lila erbij, nog wat paars en klaar! Niet te hard drukken, want dan zie je je nagel, zoals bij mij op sommige plekken..


Wat vinden jullie van mijn creatie? Gaan jullie hem ook proberen te maken?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!