zondag 13 januari 2013

Challenge | Day 5: Blue nails.

Jaja, ik speel wat vals.. Ik ga van dag 3, naar dag 5 en de volgende keer komt dag 4.. Ik heb verkeerd gekeken en dacht dat eerst blauw kwam en daarna groen. Sorry, mijn fout! Hopelijk maakt het niet zo veel uit, want ik heb vandaag wel gewoon een leuke blauwe nail art voor jullie. Vandaag even geen diertjes of iets wat daar mee te maken heeft en vandaag ook niet op maar 1 nagel iets anders.. Vandaag op 5 nagels iets anders blauw.. Klik verder om mijn creatie te bekijken. x


Misschien verklap ik het al een beetje met de eerste foto. Maar waar denk je aan met blauw? Met de vorige challengedag was het al te zien: een geel eendje in het blauwe water. En hoe kan je water het beste uitbeelden? Met een water mable!

Oeps, beetje onscherp..

Ik ben begonnen met allemaal verschillende kleuren blauw uit te zoeken. Ik heb een beker water gepakt en ben het daar in gaan druppelen, heb er een mooi figuur mee gemaakt met een saté prikker en klaar! Opgevallen dat dit op mijn rechterhand is gedaan? Zo makkelijk is het dus!

Voor de mensen die niet weten wat water mable is, heb ik hier een kleine tutorial: 



Wat vinden jullie van mijn creatie?

2 opmerkingen:

  1. Het is zo leuk om marble nails te maken! Wel altijd prutswerk (vind ik zelf) maar het resultaat mag er dan wel altijd zijn :) Die van jou is erg mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind marble nails super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!