woensdag 16 januari 2013

Challenge | Day 4: Green nails.

Alweer tijd voor de vijfde challenge dag, of dag 4 eigenlijk.. Ik had niet goed gekeken, weten jullie nog..? Vandaag is het tijd voor de groene nagels. En wat is groen? Gras natuurlijk! Aangezien ik gras een beetje saai vond, heb ik gekozen voor.. Bloemen! Weer op één nagel. Klik verder om te zien wat ik heb gemaakt en hoe ik het heb gemaakt. x


Ik heb zoals ik al zei gekozen voor bloemen. Twee simpele bloemetjes, die iedereen kan maken. Je hebt er eigenlijk niet eens een speciaal kwastje of dottingtool voor nodig. Alleen en satéprikker.


Ik heb eerst een groene french tip gemaakt, gewoon met het kwastje van de nagellak. En daarna heb ik de bloemetjes gemaakt. Ik heb dit gemaakt door met een satéprikker ongeveer drie streepjes te maken. Eigenlijk heel simpel, maar het ziet er leuk uit als je het mij vraagt.


De groene nagellak die ik heb gebruikt is de groene uit het Action setje. De donker roze kleur is 360 Raspberry Fields Forever van Catrice en de koraal kleur is 030 Meet Me At Coral Island, ook van Catrice.

Wat vinden jullie van mijn creatie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!